10 Reacties

13 dagen geleden

Doet mijn 16weken oude dochtertje ook. Nu wel weer wat minder. Ze slaapt alleen met slaapzak en laat haar lekker haar gang gaan

13 dagen geleden

Mijn zoontje deed dit al vanaf dat hij een paar weken oud was. Hij is nu 14 weken. Wij zijn dus al heel vroeg overgegaan op alleen een slaapzakje. Want met een dekentje loop je het risico dat ze daar met hun gezichtje onder komen. Dus alleen slaapzakje aan en draaien maar :) Ons zoontje draait nu wel veel minder dan eerder.

13 dagen geleden

Reactie op Merr92

Mijn zoontje deed dit al vanaf dat hij een paar weken oud was. Hij is nu 14 ...
Dat wordt wat als ze straks kunnen lopen hahah! Ik vind het inderdaad eng en merk dat ik er zelf onrustig van slaap ondanks zij wel goed doorslaapt.. Hier gebeurt het nu ongeveer sinds een week. Ik zal het vanavond zonder deken proberen!

13 dagen geleden

Reactie op michellebeen

Doet mijn 16weken oude dochtertje ook. Nu wel weer wat minder. Ze slaapt ...
Misschien maak ik me te veel zorgen en is het gewoon een bijdehandje 😂

13 dagen geleden

Reactie op Merr92

Mijn zoontje deed dit al vanaf dat hij een paar weken oud was. Hij is nu 14 ...
Hoe doe je dat trouwens als hij niet in zijn slaapzak slaap(overdag)? Ons dochtertje slaapt alleen ‘s nachts in een slaapzak namelijk..

13 dagen geleden

Reactie op Naao

Hoe doe je dat trouwens als hij niet in zijn slaapzak slaap(overdag)? Ons d ...
Waarom zou je haar overdag niet in de slaapzak laten slapen?

13 dagen geleden

Hier deed en doet mijn zoon van 2,5 jaar dit nog steeds. Hij slaapt nog steeds lekker in een slaapzak. Onze andere zoon begint hier ook mee in de box en op de grond. Hij slaapt nog in de kinderwagenbak en de wieg. Is een vorm van ontwikkeling!

13 dagen geleden

Reactie op SS21-1

Waarom zou je haar overdag niet in de slaapzak laten slapen?
Ze slaapt overdag een stuk langer als ze zich vrijer voelt en dus niet in de slaapzak!

12 dagen geleden

Reactie op Naao

Hoe doe je dat trouwens als hij niet in zijn slaapzak slaap(overdag)? Ons d ...
Overdag slaapt m'n zoontje vooral nog vaak in de wandelwagen, daarin heeft hij geen ruimte om te draaien. En hij slaapt ook lekker in de box. Gek genoeg ligt hij daar stil. Ik wil langzamerhand wel ermee beginnen dat hij overdag in z'n bedje slaapt, maar dan krijgt hij gewoon de slaapzak aan. Vind een dekentje beetje eng zonder toezicht met zo'n beweeglijk kind.