Hi allemaal,
Mijn dochter van precies 4 maanden heeft sinds een week hele lichte verhoging. Ze schommelt tussen 37.5 en 37.8 en voelt vaak heel warm aan. Vooral haar gezichtje is super warm en ze heeft vaak rode wangen.
‘S nachts wordt ze veel vaker wakker en is onrustig. Soms lijkt het alsof ze uren lang in haar lichte slaap blijft en niet in de diepe slaap komt. Ze kronkelt en kreunt en slaat met haar handjes in haar gezicht.
Met drinken is ze ook onrustig, vaak haar gezicht wegdraaien tijdens het drinken, maar ze lijkt ook weer niet verzadigd te zijn.
Als ik de fles weer opnieuw aanbied neemt ze telkens wel weer een paar slokjes, maar het gaat niet van harte.
Komt iemand dit bekend voor? Is dit iets waar ik iets mee moet denken jullie?
Bedankt alvast voor het meedenken!
Hoi,
Ik herken het verhaal met uitzondering van de lichte verhoging. Onze meid van 15 weken slaapt ook heel onrustig en is veel wakker. Drinken gaat ook moeizaam omdat ze haar hoofdje wegdraait of fles wegduwt. Ik ben ook benieuwd of iemand tips heeft ☺️
Hier een meisje die al weken lang verhoging heeft en een paar weken geleden haar eerste kuur heeft gehad vanwege dubbele oorontsteking. Ons zoontje is nu bijna 3 en wordt binnenkort geopereerd aan zijn neusamandelen en krijgt buisjes. Ook vanaf 4 maanden altijd verhoging en onverklaarbare koorts met vlagen. Tot we erachter kwamen dat hij constant oorontstekingen bleek te hebben/opgezette amandelen/klieren etc toen hij ouder werd. Ze hebben ons te lang door laten lopen, zo erg dat hij nu op de spoedlijst staat en deze maand nog geopereerd wordt. We zijn zeer alert nu met onze dochter met de constante verhoging . Misschien goed om eens de oren te laten checken?
Hier een meisje die al weken lang verhoging heeft en een paar weken geleden ...
Bedankt voor het delen!
Hmm ik geloof dat er aan een oorontsteking wel iets van een verkoudheid aan vooraf moet xijn gegaan, of niet? Ze is nog nooit verkouden geweest..
Ik had zo dit verhaal kunnen typen. Hier precies hetzelfde en bij ons zijn het inderdaad de tandjes die doorkomen. Hij is overdag ook zeurderiger en zit de hele tijd te zuigen en sabbelen. Bij ons zie je aan de onderkant ook wat verdikking dus het zit er echt aan te komen. Chamodent heeft bij onze oudste heel goed geholpen en gaan we nu weer mee beginnen. Wat je eens kan proberen is dentinox op het tandvlees smeren voordat je de fles geeft.