11 Reacties

2 jaar geleden

Hoi, Ik herken het verhaal met uitzondering van de lichte verhoging. Onze meid van 15 weken slaapt ook heel onrustig en is veel wakker. Drinken gaat ook moeizaam omdat ze haar hoofdje wegdraait of fles wegduwt. Ik ben ook benieuwd of iemand tips heeft ☺️

2 jaar geleden

Bij ons draait hij ook weg of slaat de fles weg dit klinkt heel gek wij zetten de stofzuiger aan en hij drinkt het verder leeg 🤭🤭

2 jaar geleden

Hier een meisje die al weken lang verhoging heeft en een paar weken geleden haar eerste kuur heeft gehad vanwege dubbele oorontsteking. Ons zoontje is nu bijna 3 en wordt binnenkort geopereerd aan zijn neusamandelen en krijgt buisjes. Ook vanaf 4 maanden altijd verhoging en onverklaarbare koorts met vlagen. Tot we erachter kwamen dat hij constant oorontstekingen bleek te hebben/opgezette amandelen/klieren etc toen hij ouder werd. Ze hebben ons te lang door laten lopen, zo erg dat hij nu op de spoedlijst staat en deze maand nog geopereerd wordt. We zijn zeer alert nu met onze dochter met de constante verhoging . Misschien goed om eens de oren te laten checken?

2 jaar geleden

Reactie op Ilmi

Hier een meisje die al weken lang verhoging heeft en een paar weken geleden ...
Ps hier ook daardoor altijd gedoe met de fles

2 jaar geleden

Klinkt alsof er tanden door komen,kun je al wat zien?

2 jaar geleden

Reactie op romyvb1990

Waarom denk jij aan tandjes? Ben ik wel benieuwd naar :)

2 jaar geleden

Reactie op Ilmi

Hier een meisje die al weken lang verhoging heeft en een paar weken geleden ...
Bedankt voor het delen! Hmm ik geloof dat er aan een oorontsteking wel iets van een verkoudheid aan vooraf moet xijn gegaan, of niet? Ze is nog nooit verkouden geweest..

2 jaar geleden

Reactie op 1012024

Waarom denk jij aan tandjes? Ben ik wel benieuwd naar :)
Omdat je van tandjes die doorkomen koorts kan krijgen, misschien daarom slechter drinkt en hele rode wangen! Is haar ontlasting ook anders?

2 jaar geleden

Reactie op romyvb1990

Dit was ook mijn eerste gedachte.

2 jaar geleden

Ik had zo dit verhaal kunnen typen. Hier precies hetzelfde en bij ons zijn het inderdaad de tandjes die doorkomen. Hij is overdag ook zeurderiger en zit de hele tijd te zuigen en sabbelen. Bij ons zie je aan de onderkant ook wat verdikking dus het zit er echt aan te komen. Chamodent heeft bij onze oudste heel goed geholpen en gaan we nu weer mee beginnen. Wat je eens kan proberen is dentinox op het tandvlees smeren voordat je de fles geeft.

2 jaar geleden

Reactie op 1012024

Bedankt voor het delen! Hmm ik geloof dat er aan een oorontsteking wel iets ...
Hier nooit verkouden met oorontstekingen en ook nooit koorts, altijd verhoging. Tandjes kunnen ook.