15 Reacties

vorig jaar

Aerosleep matras

vorig jaar

Hier doet Finley het ook. Ik vind het doodeng, dus heb de topper van Zzoo aangeschaft met bijbehorende hoeslakens. Dit haalt de angst een beetje weg bij me. Ik denk dat het ook een kwestie is van loslaten, al blijf ik dat heel moeilijk vinden...

vorig jaar

Reactie op xsorayaa

Hier doet Finley het ook. Ik vind het doodeng, dus heb de topper van Zzoo a ...
Ja ze slaapt naast mij..

vorig jaar

Herkenning! Geen tips haha. Hier hetzelfde. 🤣

vorig jaar

Reactie op sosiix

Herkenning! Geen tips haha. Hier hetzelfde. 🤣
Oh god wat n fase nu klaar wakker wilt jumpen

vorig jaar

Reactie op P & W ❤️

Aerosleep matras
Heeft die van ons vannacht heerlijk op geslapen. Ze is het hele bedje door gedraaid en niet wakker geworden 😂 en moeders hier sliep ook goed omdat ik me geen zorgen hoefde te maken.

vorig jaar

Hier slaapt ze sinds gisterenmiddag ook op haar buik, ook snachts! Heb er een aero sleep matrasje onder gelegd maar blijf het toch spannend vinden merk ik 🙈 ze is sterk in haar nekje maar vooral ‘s nachts hebben je er minder zich op natuurlijk, vannacht was de eerste nacht en toen maar aantal keer gecheckt voor de zekerheid 😅 hopelijk word het met de dag makkelijker! Merk wel dat het haar goed doet, ze beweegt lekker het bed door, op haar zij en rug en buik & slaapt zo lekker daardoor 😍

vorig jaar

Onze dochter doet dit ook, al sinds 4 maanden ofzo. Ze is super sterk dus maak me er verder geen zorgen over. Grote zus sliep ook altijd op haar buik vanaf dat ze zelf draaide.

vorig jaar

Wou dat ie van ons ging rollen... heeft meer intresse in zitten 🤭

vorig jaar

Hebben jullie een aero sleep matras, of topper? Wil graag iets aanschaffen maar weet niet zo goed wat het beste is!

vorig jaar

Ik zie een aero slaap matras, een topper en een hoeslaken haha! Moet ik alles aanschaffen of is een matras genoeg?

vorig jaar

Reactie op SS21-1

Hebben jullie een aero sleep matras, of topper? Wil graag iets aanschaffen ...
De topper en matrassen van Zzzoo zijn als beste uit de test gekomen van de consumentenbond! We hebben alleen de topper en bijbehorende hoeslakens gekocht, omdat ons matrasje al ventilerend is en de verkoopster bij Babydump zei dat het dan niet nodig was om ook nog eens het matras te kopen!

vorig jaar

Reactie op xsorayaa

De topper en matrassen van Zzzoo zijn als beste uit de test gekomen van de ...
Okeee top! Ja ik denk niet dat wij een ventilerend matras hebben.. maar een gewone! Dus even kijken wat dan het beste is om te doen 💪🏼

vorig jaar

Reactie op xsorayaa

De topper en matrassen van Zzzoo zijn als beste uit de test gekomen van de ...
Zie nu inderdaad op de site van Prenatal dat deze het beste uit de test komt, even een overweging maken om dan alleen de topper + hoeslaken aan te schaffen of ook het matras!

vorig jaar

Reactie op SS21-1

Ik zie een aero slaap matras, een topper en een hoeslaken haha! Moet ik all ...
Wij hebben ook alleen de topper genomen en de hoeslakens