6 Reacties

één maand geleden

Bedoel je inbakeren?

één maand geleden

Ik stop ook strak in maar hij kan wel op zn zij rollen! Slaapt ook meestal op zn zij.

één maand geleden

Ik stop mijn zoontje van bijna 6 maanden niet in. Hij slaapt sinds kort altijd op zijn zij en soms vind ik ‘m ook ‘s nachts met zijn hoofd aan zijn voeteneind. Ben afgelopen twee weken 2x wakker geworden toen hij huilde en ik ‘m aantrof op zijn buik. Ik heb ‘m toen omgedraaid en sliep weer lekker verder.

één maand geleden

Mijn dochter sliep altijd op haar buik. Tot ze kon omrollen, toen werd ze weer een rug slaper. Als ik haar niet strak leg, dan rolt ze dus op haar buik en wordt ze boos omdat ze in haar slaapzak niet goed de terugdraai kan maken, zou je er dus zeker geen zorgen om maken! Als hij niet lekker zo strak zou liggen dan zou je hem vast wel horen😊

één maand geleden

Wij zijn gestopt met instoppen toen ze aangaf te willen draaien. Nu slaapt ze alleen in een slaapzakje en ligt ze of op haar zij of op haar buikje te slapen.

één maand geleden

Dit herken ik van m’n dochtertje. Die had dit met 5 maandjes (draaide toen nog niet van buik naar rug, andersom wel) dus eerst paar keer was het even schrikken voor haar dat ze kon draaien in bed, en was het vaak huilen. Toen even paar keer gelaten en toen begon ze te snappen dat ze ook op haar buik kan slapen! Ze slaapt nu veel rustiger 😘