Hoi dames, onze baby van bijna 3 maanden valt graag in slaap in de kinderwagen. Zodra we thuiskomen slaapt ze nog steeds. Moeten we haar wakker maken of haar dutje af laten maken in kinderwagen? We hebben haar vandaag wakker gemaakt, maar daar werd ze heel gefrustreerd van en het duurde lang om haar stil te krijgen. Ik ben benieuwd hoe jullie hiermee omgaan :)
Ik zou haar lekker in de kinderwagen laten liggen, je kan de kinderwagen zelfs even buiten laten staan als je jezelf daar comfortabel bij voelt en je er goed zicht op hebt.
Een goed slaapje is een goed slaapje. Dan maakt het volgensmij niet zoveel uit waar je kindje ligt☺️
Ik maak hem niet wakker en doe dan ook even mijn ding (boodschappen in de kast, toiletteren 😂, opruimen, zijn voeding klaarmaken) en dan is hij ondertussen wakker..
Hij slaapt heerlijk als we wandelen. Vraag me af waarom thuis niet..
Lekker laten slapen! Ik woon in het noorden van Europa en hier slapen zo ongeveer alle babies/jonge kinderen overdag in de kinderwagen, het liefst buiten.
Lekker laten slapen! Ik woon in het noorden van Europa en hier slapen zo on ...
Precies dit! Mijn dochter slaapt buiten veel langer en dieper dan op haar kamer. Ik laat haar groot deel van de dag lekker buiten in de wagen slapen. Ik denk dat het super gezond is in de frisse lucht.
Wij lieten onze eerste en proberen het nu ook af en toe gewoon buiten slapen naar t wandelen. De eerste sliep zo echt heel goed, lekker ingepakt in de frisse lucht. Is het koud of slecht weer, dan haal ik m binnen, jasje open, dekentje af en lekker laten liggen.
Hier laten we onze baby van 3 maanden door slapen tot max 5 uur. Dan maken we hem echt wel wakker. We merken dat die anders soort van voeding te kort komt, en in de avond bij moeten voeden.