28 Reacties

17 dagen geleden

Reactie op SS21-1

Ja ik hoor echt veel verhalen over dat de HEMA slaapzak niet echt 3 tog lij ...
Top bedankt voor de tip!!

17 dagen geleden

Reactie op Sanneke44

Ow wat fijn! Ik ga eens kijken. Dan nog een dekentje nodig?
Nee doen wij niet, durf dat echt niet aan. Onze dochter gaat d'r hele bed door🤣 Maar ook echt niet meer nodig nu met de wollen onderlaagje

17 dagen geleden

Reactie op Anoukenbaby

Nee doen wij niet, durf dat echt niet aan. Onze dochter gaat d'r hele bed d ...
Dan ga ik dat ook eens proberen. Onze kleine jongen ligt altijd heerlijk rustig. Heb het idee dat hij dat gewend is door zijn nunki lakentje die hij tot 8 maanden gehad heeft.

17 dagen geleden

Reactie op Sanneke44

Dan ga ik dat ook eens proberen. Onze kleine jongen ligt altijd heerlijk ru ...
Haha, hier ook een nunki laken gehad. Tot vorige maand. Maar ze kruipt er steeds onderuit, dus heb 'm er maar afgehaald...

17 dagen geleden

Reactie op Anoukenbaby

Ik zou voor een wollen onderlaag gaan! Hier een wollen romper+ legging van ...
Hoe koud is het bij jullie op de kamer? Hier slaapt ze nu in alleen een wollen rompertje korte mouw en dan een 3 tog slaapzak van hema. Maar de ene nacht is ze best koud en de andere nacht juist weer heel warm🙈🥴 kamer is zo’n 16/17 graden

17 dagen geleden

Reactie op Yikes

Hoe koud is het bij jullie op de kamer? Hier slaapt ze nu in alleen een wo ...
Zelfde. 16 graden. Soms laten we het even opwarmen naar de 20 met een kacheltje, maar dan is het gauw weer 16 graden

17 dagen geleden

Kamer is hier 19gr Lange mouwen romper romper Fleece pyjama (Geen sokken) 3.5 tog slaapzak. Net lekker warm. Andere samenstelling was te koud. Onze zoon heeft nooooooit zo veel kleren aan gehad en sliep ook vaak in koudere kamer. Tjsa. Ieder kind is anders denk ik dan maar. (11mnd dus ze is oud genoeg om zich warm te houden in theorie)

16 dagen geleden

Goed nieuws onze kleine man heeft vannacht de nacht weer doorgetrokken. Zonder kacheltje, was 18 graden op zijn kamertje. Wel een warm kruikje in zijn bedje. Dat heeft top geholpen. Koele omgeving warm bedje.