11 Reacties

2 jaar geleden

Onze kraamhulp destijds had de tip om natte doekjes in warm water te dompelen en uit te wringen. Werkte prima en is een stuk goedkoper :)

2 jaar geleden

Ik ken dit helemaal niet… waar gebruik je dit voor?

2 jaar geleden

Geen ervaring mee maar wel meteen nieuwsgierig en vraag me wel meteen af waarvoor je het zou doen?

2 jaar geleden

Sorry maar wat een onzin 🤣 Gewoon 1 seconde doekje tussen je handen en hij is lekker warm

2 jaar geleden

Reactie op DVI

Geen ervaring mee maar wel meteen nieuwsgierig en vraag me wel meteen af wa ...
Wipewarmers zijn handig voor als je snachts je baby aan het verversen bent of tijdens dat die slaapt dat je met koude doekjes hem/haar niet zo snel wakker maakt, koude doekjes zijn ook gewoon irritant voor baby’s😅

2 jaar geleden

Reactie op Mama101

Ik ken dit helemaal niet… waar gebruik je dit voor?
Is om een pakje billendoekjes in te doen en die verwarmt ze zodat ze dan niet zo agressief koud zijn voor de baby, ook handig als je je baby aan het verversen bent terwijl die slaapt zodat je die niet wakker schrikt. Velen vinden het onzin dat dacht ik ook maar als ik mijn kind comfort kan bieden door iets simpels als warme doekjes dan zal ik dat doen😊

2 jaar geleden

Reactie op M.lina

Is om een pakje billendoekjes in te doen en die verwarmt ze zodat ze dan ni ...
Luxe hoor! Ik heb mijn kind nog nooit kunnen verschonen terwijl hij sliep 😅 en heb ook niet de ervaring dat de doekjes agressief koud zijn. Dus ik sla ff over 🤭 maar ben benieuwd of je er een vindt die voldoet en hoe die bevalt!

2 jaar geleden

We bevallen straks wanneer we hoogstwaarschijnlijk de verwarming aan hebben, lekker op de verwarming leggen 😂 Heb er nog nooit van gehoord trouwens. Misschien iets drogere doekjes ipv natte? zodat het niet te koud aanvoelt?

2 jaar geleden

Reactie op tweedebaby

Sorry maar wat een onzin 🤣 Gewoon 1 seconde doekje tussen je handen en hi ...
🤣🤣🤣

2 jaar geleden

Hoe doe je dit als je weg gaat? Zoals even naar de winkel en de baby doet zijn behoefte. Neem je dan die verwarmer mee of hoe werkt zoiets 😁

2 jaar geleden

Reactie op M.lina

Wipewarmers zijn handig voor als je snachts je baby aan het verversen bent ...
Oh nog nooit van gehoord en eerlijk ga t ook niet aanschaffen. Heb een dochter van okt 2022 nog nooit problemen mee gehad in huis is t warm genoeg en snachts kan ik dr juist makkelijker verschonen als overdag. Blijft ze tenminste wel rustig liggen (als ze slaapt). Klinkt een beetje als een verkooptruc net zoiets als die verwarmde aankleedkussens ook zoiets (kan je bijvoorbeeld ook even de kruik opleggen vooraf).