12 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben er 2 van alieexpres, van het merk taktark. Vrienden van ons hebben luvion en andere avent en die lopen altijd ermee te hannesen. Die van ons doet het altijd en hebben super goed bereik

2 jaar geleden

Wij hebben deze van eufy: https://www.coolblue.nl/product/863426/eufy-indoor-cam-2k-pan-tilt.html?. Is eigenlijk een indoor cam die je als babyfoon kunt gebruiken. Je kunt hem aansluiten op je telefoon of iPad waardoor je geen onnodige apparaten hebt en op een later moment hem als gewone indoor camera gebruiken. Wij zijn er super tevreden over. Hebben hem ook al meegenomen op vakantie, geen probleem.

2 jaar geleden

Wij hebben de Alecto DVM200. Hele fijne babyfoon, alleen bereik valt tegen. Geeft aan 300M, maar hij komt hier niet door 3 muren heen..

2 jaar geleden

Reactie op vmschr

Wij hebben de Alecto DVM200. Hele fijne babyfoon, alleen bereik valt tegen. ...
Wij hebben ook de Alecto dmv200 en zijn mega tevreden over de babyfoon zelf en het bereik is ook super. Wij kunnen aan de overkant van de straat staan en het bereik is dan nog top.

2 jaar geleden

Mijn tip: Black friday afwachten! Wij hebben toen via Bol giga veel korting op de Philips avent met sterren hemel en muziek. En zijn er echt super blij mee

2 jaar geleden

Mijn tip: Black friday afwachten! Wij hebben toen via Bol giga veel korting ...
Oeh, goede tip! Dat is precies de babyfoon waar ik ook op zit te azen!

2 jaar geleden

Reactie op BrattBratt

Oeh, goede tip! Dat is precies de babyfoon waar ik ook op zit te azen!
Het is echt een topper! Wij gaan voor baby 2 wederom voor deze. Voor onze dochter gebruiken wij hem nog steeds (sterrenhemel en muziekje )

2 jaar geleden

Reactie op JPx21

Is dat alleen een camera of hoor je de baby ook ?

2 jaar geleden

Reactie op Kersje23

Is dat alleen een camera of hoor je de baby ook ?
Je hoort de baby ook! Je krijgt ook notificaties als er huilen en/of beweging wordt gedetecteerd.

2 jaar geleden

Wij hebben een Tapo c210 camera. Kost nog geen €40 en heeft echt alle functies die een babyfoon ook heeft, alleen staat het woordje baby niet op de verpakking, dus dan is het meteen 10x goedkoper 😆

2 jaar geleden

Reactie op P & W ❤️

Wij hebben ook de Alecto dmv200 en zijn mega tevreden over de babyfoon zel ...
Wij ook. Ook tevreden mee. Hier in huis is het bereik prima, in de tuin ook.

2 jaar geleden

Wij hebben een camera bij de Action gekocht. Heel helder beeld, je kan geluid horen en als er beweging wordt gedetecteerd kun je een melding op telefoon krijgen. Ook kun je tegen de babypraten.. en dat voor maar 25 euro