16 Reacties

2 jaar geleden

Wij hadden precies hetzelfde en zijn maar naar babypark gereden voor advies, wij zochten een babyfoon die een goed helder scherm heeft, die niet continue aan de lader hoeft en die eventueel uit te breiden is met meerdere camera’s. Wij zijn uitgekomen op de Qute Babyfoon Q-Connection Signal en nog steeds erg blij mee! Hierbij de link waar nog vele extra opties bij staan. https://www.babypark.nl/qute-q-connection-signal-babyfoon.html?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI2-mbh93XhQMVq5WDBx3Nhw0ZEAQYAiABEgLjVfD_BwE

2 jaar geleden

Wij hadden precies hetzelfde en zijn maar naar babypark gereden voor advies ...
Deze hebben wij ook! Echt super tevreden over! Geen app maar als ik oppas heb wil ik juist niet hoeven te controleren. Geen installatie nodig gewoon in het stopcontact doen en hoppa klaar voor gebruik

2 jaar geleden

Wij hebben deze ook! Deze is echt superfijn 🥰

2 jaar geleden

Ook wij hebben deze, groot scherm en heel helder!

2 jaar geleden

Wij hebben de Alecto DVM 200 met 3 camera’s. Gebruiken ‘m al 4 jaar en nog steeds heel blij mee! Hadden eerst een Alecto smart baby 10 camera, maar wat een onding zeg. Enige voordeel is het heldere beeld, maar verder echt ruk 👎🏻

2 jaar geleden

Wij ook sindskort de Alecto DVM200.. super tevreden over tot nu toe

2 jaar geleden

Wij hebben er ook eentje van Alecto, maar dan de DVM149. Heel tevreden mee

2 jaar geleden

Wij hebben een hele fijne van het merk Alecto met een camera en beeldschermpje. We hebben er bewust voor gekozen om 1 te kiezen zonder wifi. Ik had namelijk gehoord dat dit nog wel eens te hacken is. Nu kan er denk ik niet veel gebeuren met beeld van een slapende baby maar wij vonden het niet zo’n fijn idee. Bij deze babyfoon zijn losse camera’s te koop dus wanneer er nog een kindje komt dan kun je meerdere camera’s op 1 schermpje krijgen wat ons ook wel handig leek! Andere pluspuntjes -Je kunt muziekjes/ white noise afspelen. -Je kunt tegen je kindje praten door de camera. -camera heel gemakkelijk van links/rechts en boven/beneden te besturen -temperatuur van de kamer is te zien.

2 jaar geleden

Reactie op demidv

Wij hebben een hele fijne van het merk Alecto met een camera en beeldscherm ...
Aah super! Ik zal eens gaan kijken... ik wil alleen wel eentje met een app, zodat ik op t werk, of etentje ook even kan spieken🙈

2 jaar geleden

Dank jullie voor de berichtjes! Ik zal eens kijken naar de Alecto.. is die ook met camera +schermpje en app? Ik wil als ikxaan het werk ben, of uiteten ben ofzo ook even kunnen spieken zonder mijn vriend lastig te moeten vallen of ze al slaapt of dat hij een foto stuurt😅 of denken jullie van niet doen en laat het los?

2 jaar geleden

Wij hebben een simpele babyphone van alecto die we ook meenemen mocht dat nodig zijn en hij ergens anders gaat slapen / blijft slapen. Daarnaast hebben we de camera van de kruidvat, werkt op wifi zodat we altijd kunnen kijken en ook een ander niet lastig hoeven te vallen met de vraag of hij al slaapt.

2 jaar geleden

Bekijk Miya M32 Babyfoon - Babyfoon met camera - Draadloze babyfoon - Video & Audio - Baby monitor op: https://www.bol.com/nl/p/miya-m32-babyfoon-babyfoon-met-camera-draadloze-babyfoon-video-audio-baby-monitor/9300000147669079?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Ik heb deze. Goede prijs, goede kwaliteit, geen wifi wat ik heel belangrijk vond omdat babyfoons blijkbaar heel makkelijk te hacken zijn🥲 fijn scherm zowel in het licht als in het donker

2 jaar geleden

Reactie op Liejannee

Wij hebben een simpele babyphone van alecto die we ook meenemen mocht dat n ...
Wat voor camera van kruidvat? Heb je een link?

2 jaar geleden

Reactie op ManonEsmee

Wat voor camera van kruidvat? Heb je een link?
We hebben deze https://www.kruidvat.nl/kruidvat/kruidvat-smart-indoor-ip-camera/p/5314114 Maar we hebben deze er bij aangeschaft, deze is draaibaar https://www.kruidvat.nl/kruidvat/kruidvat-smart-indoor-ip-camera/p/5314128 En we hebben een uitbreiding van de babyphone er bij aangeschaft omdat t voor ons ons 2e kindje was

2 jaar geleden

Wij hebben de Philips avent met camera en die vind ik wel heel prettig! Je kunt er ook white noise op afspelen en daardoor slaapt onze dochter overdag beter in bed. Ook kun je nog een app ervan op je telefoon zetten zodat je stiekem kunt spieken als je weg bent🙊 En daardoor ook fijn dat als je bijv in de tuin bent je gewoon bereik houdt.

2 jaar geleden

Reactie op ManonEsmee

Dank jullie voor de berichtjes! Ik zal eens kijken naar de Alecto.. is die ...
Bij de camera van de Smart baby 10 krijg ik dus meldingen wanneer er geluid wordt waargenomen. Vrijdag was ik uit eten en kreeg dus elke keer meldingen.. heeeel storend en ongezellig voor mijn vriendin (en mijzelf)