17 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op daphnew
Vorig jaar zijn we naar rhodos geweest en dit jaar gaan we naar turkije. Al ...
Goed om te weten, we neigden ook naar Griekenland (Kreta of Rhodos) maar ben zo bang dat het geen lekker weer is en we daar in de regen zullen zitten…
3 jaar geleden
Reactie op JanuariBaby24
Goed om te weten, we neigden ook naar Griekenland (Kreta of Rhodos) maar be ...
In Rhodos moet je even kijken welke kant van het eiland. Wij gaan altijd naar Ialyssos (ben daar nu) en daar staat een stevig briesje. Heerlijk in juni maar koud in oktober. Dan kun je beter naar de andere kant van het eiland gaan, Falaraki ofzo.
Maar Kreta is denk ik warmer in oktober
3 jaar geleden
Reactie op Yunalessica1984
In Rhodos moet je even kijken welke kant van het eiland. Wij gaan altijd na ...
Kreta is helaas het zelfde in oktober, qui wind. Best koud 🙈. Zou dan eerder Egypte aanraden 😊
3 jaar geleden
Reactie op daphnew
Wij zijn in rhodos bij het plaatsje lindos geweest. Het heeft niet geregend ...
Lindos is inderdaad aan de “warme” kant van Rhodos. Was er vandaag en was een zware wandeling naar de Acropolis 😂
3 jaar geleden
Reactie op EvdPlas
Ik zou eigenlijk vandaag op vakantie gaan, maar hebben helaas alles moeten ...
Oh wat rot! Hopelijk kun je het nog overdoen! Sterkte 🫶🏼
3 jaar geleden
Reactie op daphnew
Wij zijn in rhodos bij het plaatsje lindos geweest. Het heeft niet geregend ...
Was dit in oktober? Mijn vriend heeft het nu ook over een last minute maar dat heb ik nog nooit gedaan en zie ik ook eigenlijk niet zitten 😂. Ben echt bang dat er dan niks leuks meer te boeken is, ben best kieskeurig met hotels haha
3 jaar geleden
Misschien Kaapverdië een idee? Verschillende eilandjes om uit te kiezen, waaronder ook juist lekker ontzorgen in een hotel nabij een tropisch strand? Of juist in de groene bergen, minder benauwd in de nachten. Zit daar zelf ook aan te denken om in oktober heen te gaan 🌞