3 Reacties

2 dagen geleden

Ik ging altijd met mijn kinderen bij een schoenenwinkel hun voetjes op meten. Je kan ook zelf een schoenmaat meter kopen, ook handig voor als de voetjes weer eens gegroeid zijn. Of je kan de omtrek op een blad tekenen en dan van grote teen tot hiel meten en daarbij de maat opzoeken. Ik baal altijd als we voor de kinderen net nieuwe schoenen hebben gekocht en 3 weken later weer nieuwe moeten kopen omdat ze een groeispurt hebben gehad 馃槖

2 dagen geleden

Ze hebben sinds deze maand een nieuw filiaal in Utrecht, ik heb daar toevallig voor mijn zoontje vorige week een paar schoenen gekocht. Ik zag op hun site dat je ook iets kan bestellen zodat je zelf kan meten. Misschien even bellen daarna voor wat hulp voor de juiste maat? Maar als je langs kan in de winkel zou ik het zeker doen! Ze hebben me echt heel zo geweldig geholpen en zoveel info gegeven 馃槉

2 dagen geleden

Ik zou de schoentjes echt gaan passen in de winkel. Wij hebben nu twee paar schoentjes voor ons zoontje waarvan 茅茅n paar in maat 18/19 en 茅茅n paar in maat 21. Ze zijn beiden precies evengroot. Niet van Shoesme overigens, maar het zou zonde zijn als je ze te klein of te groot koopt omdat de schoentjes groot of klein vallen馃檲