37 Reacties
2 jaar geleden
Wij ook de Nuna mixx next. Deze komt ook als beste uit de consumentenbond.
We hebben de joolz geo3 ook geprobeerd in de winkel, samen met de Bugaboo fox 5 en de easywalker jimmey, maar de geo3 kwam bij ons met alle punten waar we op getest hebben (inklapgemak, verstellen duwstang, passend in auto, makkelijk sturen, etcetera...) iedere keer als slechtste eruit.
We hebben uiteraard gekeken wat het best bij ons past, zou je aanraden lekker een paar (5 max) wagens naast elkaar te zetten en samen een paar uur los te gaan op alles wat je ook maar kan tegen komen tijdens gebruik. Dan weet je erna in ieder geval heel zeker wat echt bij je past en je geld waard is. Ze hebben allemaal wel iets waar ze beter in zijn.
2 jaar geleden
Ik vond de joolz te zwaar. Het scheelde iets van 3,5 kilo met de bugaboo. Als je de wagen veel moet tillen in en uit de auto is dat wel handig om op te letten…
2 jaar geleden
Wij zijn naar de babypark gegaan en daar heb ik joolzday + ook getest, vond deze net aan de zwaardere kant ben dan naar babydump gegaan en heb daar de cybex tallos X en balios X getest die waren echt heerlijk maar werd toen verliefd op de anex M, ze hebben nu volgens mij ook een actie dat ze een gratis autostoel bijgeven, lekker meegenomen:) ik vond die heel licht en goed schokken opnemen (op de parcour) en ook heel mooi imo:) ik wil nog de mima xari gaan bekijken maar ze hebben hem niet als showmodel staan in babypark dus :(
2 jaar geleden
Wij hebben de joolz geo 2, weegt wel wat, maar een super goede buggy!
Hebben deze speciaal genomen zodat we konden uitbreiden voor een 2de kindje, waar we nu dus van in verwachting zijn, maar ondertussen is er een geo3… zijn dus op zoek naar die uitbreidingsset 🥲😅 dus daar moet je wel rekening mee houden 🥲😅 verder een top buggy!
2 jaar geleden
Klopt, zijn echt allemaal aparte dingen bij Joolz Day die je mort kopen, maar er was een pakketdeal in de winkel die online niet te zien is. Namelijk:
- autostoel
- reiswieg (voor eerste 6 maanden)
- wieg waar die vanaf 6 maanden kan zitten
- adapter
Dit allemaal was €1.769
En op zich is een autostoel met zo een ding die je in de auto plaatst ook wel samen rond de €600.
Ik ga even kijken naar Nuna, thanks allemaal ❤️
2 jaar geleden
Reactie op M.lina
Wij zijn naar de babypark gegaan en daar heb ik joolzday + ook getest, vond ...
Welke van Cybex tallos x bedoel je?
En welke van Balios X? 🙈
Als ik naar de goeie kijk, vallen de prijzen wel mee van die.. (in vergelijking met Joolz Day waar je jack pot voor betaalt haha).
En wat is die Anex M mooi inderdaad!! 😍
Anex E (type Swan) is ook wel mooi btw 🤔
Deze:
https://kiekababy.nl/products/anex-e-type-swan?currency=EUR&variant=46409683337552&gclid=EAIaIQobChMIt6u5vuf_gAMVqDkGAB06agQNEAQYBCABEgKryPD_BwE
2 jaar geleden
Reactie op vanille_a
Aah oke! Maar hier moet je dan wel een aparte autostoel en zo een ding voor ...
Ja je meot nog wel maxi cosi inderdaad. Die kan ook in de auto, maar je komt op dezelfde prijs uit idd. Ik vond m in wendbaarheid ect net wat fijner dan de joolz maar dat is persoonlijk natuurlijk
2 jaar geleden
Ik heb geen ervaring met Joolz, maar de enige tip die ik je kan meegeven die ik eerder had willen weten;
Is je wens om kindjes kort op elkaar te krijgen, dan zou ik voor een wagen gaan die uit is te breiden naar duo wagen.
Onze dochters schelen 2 jaar en 1 maand en heb echt spijt gehad dat wij deze optie niet hadden.
Wij verwachten nu een tweeling, dus hebben via marktplaats een Uppababy Vista twin gekocht, maar hadden ook de Cybex Gazelle S op het oog.
2 jaar geleden
Dit is ook echt zo persoonlijk, zoals hier al genoemd wordt.
Wij hebben de uppababy Vista 2 en daar zijn we supertevreden mee. Voor ons waren de pluspunten:
- voelt degelijk en stevig aan
- stoeltje (vanaf 6 maanden) kan helemaal naar achter waardoor ze (in theorie) in de wagen kan slapen
- makkelijk uit te breiden naar een duo wagen (voor onze situatie fijn want we hebben een dochter van 10 maanden en ik ben nu 20 weken zwanger van de tweede)
- grote boodschappenmand die niet snel doorzakt met zware spullen (bij sommige wagens hangt die mand heel snel op de wielen).
Voor ons werkte het het beste om een paar wensen helder te hebben (zoals bovenstaande) en dan gaan testen; en geen concessies doen want die dingen zijn daar veel te duur voor😅
2 jaar geleden
Wij zijn voor een 2e hands gegaan, scheelt een boel in prijs. Maar is net wat je zelf wilt.
Onze reden voor 2e hands was dat we nieuw gewoon echt belachelijk duur vinden. Daarnaast doen krasjes op een 2e hands minder pijn dan als je de hoofdprijs hebt betaald
2 jaar geleden
Reactie op Diana-1992-1
Wij zijn voor een 2e hands gegaan, scheelt een boel in prijs. Maar is net w ...
Ja tweedehands en dan een modelletje ouder scheelt enorm! En krasjes zitten er toch wel op na 1x de in de auto leggen dus zonde zoveel geld aan uit te geven