21 Reacties

10 dagen geleden

Jaaa een lig zitje die kan ook in het bad volgens mij heel makkelijk online verkrijgbaar en anders Prenatal

10 dagen geleden

Wij hebben een drijfmaatje voor onze baby.. dat is zo'n nekkraag. Heerlijk vindt de onze het

10 dagen geleden

Deze bedoel ik. Die hebben wij altijd bij onze oudste gebruikt. Als onze zoon het water leuk gaat vinden dan gaat die daar ook weer in. Momenteel schreeuwt hij moord en brand als hij in bad moet 😮‍💨

10 dagen geleden

Ik ben 1.50 en heb het badje op de grond staan

10 dagen geleden

Ik ben juist 1.66 en heb een badje op standaard dat voor mij juist te klein is. Mijn rug vind het niet fijn als ik ons jongetje in bad doe. Was eentje van BeBe bij de babydump

10 dagen geleden

Reactie op Motherofthree

Ik ben juist 1.66 en heb een badje op standaard dat voor mij juist te klein ...
Hier zat trouwens ook zo'n babyzitje bij.

10 dagen geleden

Wij hebben een Doomoo drijfmatje, daar ligt hij op en drijft in bad. Hij vindt het echt heel leuk. We maken daarnaast een hydrofiele luier nat om over zijn buik etc. te leggen zodat dit niet koud wordt.

10 dagen geleden

Wij hebben stokke flexibad op standaard die is wat lager dan de wee-too die we hiervoor hadden. Bad kan evt ook op het aanrecht of de eettafel zetten. Douchen gaat ook gemakkelijk en dan leg ik een verschoonkussen en alle spullen klaar op de grond waar ik hem dan lekker inwikkel met een aantal handdoeken zodat hij warm blijft en ik mij snel afdroog en om hem vervolgens af te drogen en aan te kleden.

10 dagen geleden

Reactie op truusje90

Wij hebben een drijfmaatje voor onze baby.. dat is zo'n nekkraag. Heerlijk ...
Heb je een linkje? :) zo iets lijkt me top want ze is heel beweeglijk en kan niet goed stilliggen 🙈

10 dagen geleden

Mijn schoonmoeder zei dat je ze ook gewoon in een grote emmer kunt neer zetten. Dan kan je ze wassen en ze vallen minder snel om zeg maar. Heb dit zelf niet geprobeerd moet ik heel eerlijk zeggen. Maar zij deed dat met haar kids wel. Je hebt wr ook tummytubs ofz voor zei ze. Zelf heb ik wel eens snel snel mn dochter in de wasbak gedouched😅 (alles was onder gepoept en we moesten echt weg voor een afspraak) maar dat werkte ook wel super! Ik heb die kruk nog thuis van mn bevalling. Vaak ga ik daar op zitten en dan kan ik haar gewoon in mn armen houden en met mn been ondersteunen. Zo ka. Ik haar heel snel even douche. Maar meestal ga ik inderdaad gewoon samen met haar in bad

10 dagen geleden

Reactie op ChristinaWitte

Mijn schoonmoeder zei dat je ze ook gewoon in een grote emmer kunt neer zet ...
Tummy tub hadden wij idd voor het begin maar dat vind ze nu ze veel beweegt niet meer fijn en te krap 😂

10 dagen geleden

Ik doe een klein laagje in het grote bad, doe onze kleine er lekker in en hang er dan zelf overheen, haha. Geen gedoe met badjes/standaarden/leeg laten lopen/etc. Vind dit voor nu het handigste. Onze andere twee (peuter en kleuter) staan dan samen onder de douche.

10 dagen geleden

Ik heb de stokke flexi bath met newborn inzet. Ik zet het badje op de grond in de badkamer en ga er zelf naast zitten. En leg een hydrofiele doek in de newborn inzet en dan zet ik haar daarin en dan ligt/zit ze zelf in het badje want ik vind het te zwaar haar de hele tijd te tillen nu +6 kilo is.

10 dagen geleden

Ik heb zo’n luma badset inclusief zitje maar ik ben ook te klein, en dat zitje blijft ook niet plakken met de zuignappen die er aan zitten dus ik moet dat ding alsnog vasthouden 😫 ook altijd mega last van mn rug als ze in bad geweest is. Nou doe ik dr niet zo vaak in bad, maar ben wel aan ‘t uitvogelen wat straks handig is want nu ze zwaarder aan het worden is, is het badderen ook zwaarder aan t worden🥲

10 dagen geleden

Reactie op iris115

Ik doe een klein laagje in het grote bad, doe onze kleine er lekker in en h ...
Ja zo doet ik het voortaan ook, niet heel handig voor je rug maar wel het fijnste denk ik 🙈

10 dagen geleden

Reactie op truusje90

Wij hebben een drijfmaatje voor onze baby.. dat is zo'n nekkraag. Heerlijk ...
Deze hebben wij ook. Ook een succes.

10 dagen geleden

Reactie op SS21-1

Ja zo doet ik het voortaan ook, niet heel handig voor je rug maar wel het f ...
Ja ik vind het erg handig. En ze badderen toch niet zo lang. Voor je het weet kan ze straks alweer zitten.

9 dagen geleden

Reactie op iris115

Ja ik vind het erg handig. En ze badderen toch niet zo lang. Voor je het we ...
Ja dat is het fijnste natuurlijk!

8 dagen geleden

Wij gebruiken het badzitje van Angelcare in ons grote bad, mega aanrader!! En dan lekker inpakken in een grote hydrofiele doek en deze nat houden. 😊

8 dagen geleden

Oh en ik gebruik dan zo'n kniekussentje van de action uit het klus/tuinierschap haha