15 Reacties
vorig jaar
Ik heb de urban arrow! Top fiets! Zelfs met meerdere kinderen in de bak, fietst het nog steeds soepel
vorig jaar
Hier heel blij met die van gazelle. Ik vond 2wiekwn prettiger fietsen dan 3. Baby zit nu in de maxicosi erin en peuter gewoon op het bankje. Hebben al heel wat ritjes gemaakt
vorig jaar
Ik ben ook aan het kijken naar een bakfiets, heb 4 kleine kindjes thuis dus wil er een met 3 wielen.
Ik denk dat het een vogue superior of vogue journey word.
Iemand hier ervaring mee? 馃槉
vorig jaar
Wij hebben de urban arrow, echt super content van! Je kan een extra stoeltje kopen voor de jongste en montage daarvan is vrij gemakkelijk
vorig jaar
Reactie op FlexibeleLicht420375
Hier heel blij met die van gazelle. Ik vond 2wiekwn prettiger fietsen dan 3 ...
Wij hebben een Lovens bakfiets, eerst een Urban Arrow Performance Line gekocht maar na een maand weer teruggebracht. Een Urban Arrow (muv het nieuwe model family next) heeft geen vooras waardoor onze baby van toen 4 maanden bij elk hobbeltje lag te schudden.. dit voelde niet goed. De Lovens is daarnaast iets korter en heeft naar mijn mening een fijner stuursysteem. Ik raad je aan restritjes te maken met verschillende fietsen!
vorig jaar
Superfijn jullie ervaringen! Nu de herfst en winter voor de deur staan ben ik wel benieuwd of jullie de bakfiets dan ook nog veel gebruiken? Of gebruik je hem hoofdzakelijk in de zomer? We hebben namelijk niet heel veel ruimte om hem te stallen.. Dus anders zou ik hem denk ik pas volgende zomer aanschaffen
vorig jaar
Wij hebben er een van Lovens met regenkap, zodat we hem ook in het najaar kunnen gebruiken. We gebruiken hem voor onze 2 kindjes, echt ideaal.
vorig jaar
Reactie op vmschr
Wij hebben de vogue Carry 3 voor onze kindjes van 4, 2 en tweeling van 8 ma ...
Oke, en heb je hem al lang? Is hij kwalitatief goed? Wat leuk ook een tweeling! En ook 4 kindjes! Hier net anders, kindje van ruim 3, tweeling van net 2 en een kindje van 8 maanden 馃槉
vorig jaar
Reactie op PietjeP
Superfijn jullie ervaringen! Nu de herfst en winter voor de deur staan ben ...
Wij hebben de regenhoes erbij. Urban arrow deed een actie waarbij je bij aankoop van een fiets met hoes, een tweede hoes er gratis bij krijgt. Moest de ene kapot gaan, hebben we de ander nog.
Aan onze school is weinig parkeerplek dus gaan we met de fiets naar daar. Enkel bij sneeuw zullen we de auto gebruiken
vorig jaar
Wij hebben een Lovens gekocht in 2022. Er staat inmiddels 3000+ km op de teller - echt een van de beste aankopen die we ooit hebben gedaan.
We hebben een regenhuif (dat nieuwe model is stukken fijner dan de eerste versie), en voor de baby van 7 maanden staat er standaard een maxicosi in geklikt, want met die huif erop is maxicosi eruit klikken een tikkie onhandig.
De oudste kon ongeveer vanaf 14 maanden op het bankje ipv in de maxicosi, zonder dat we een peuterschaal nodig hadden. Dat was wel echt handig.
vorig jaar
Wij hebben vorig jaar de Vogue Carry 2 gekocht en ik vond tweewieler fijner fietsen dan de driewieler. We hebben er een maxicosihouder in en daar gaat hij in mee sinds 3 maanden. Er zit een huif bij voor de regen. Wij gebruiken hem vooral in de zomer of bij mooi weer in de winter. Ik fiets 5 km naar de gastouder en dan nog 2 naar mijn werk. Als het echt koud of regenachtig is dan pak ik wel de auto, maar voor korte ritjes altijd de bakfiets. Ook als ik even snel iets moet ophalen bij de super, luiers ga halen of ga sporten is de ruimte goed te gebruiken.