16 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb zelf bedankjes laten maken voor mijn zoontje Morgen is mijn laatste dag kraamzorg dus zal ik haar zo een bedankje geven en als herinnering nog foto met de kleine maken voor haar en ons 馃ス鈾ワ笍 Meer heb ik niet kunnen doen omdat ik er eerlijk gezegd niet aan toe ben gekomen vanwege ons ziekenhuis dagen verblijf.. Succes!

2 jaar geleden

Wij hebben precies om die reden een cadeaubon gegeven aan onze kraamhulp, kan ze zelf iets uitzoeken 馃槉

2 jaar geleden

Ik zou dolls van joyce eens checken via IG, zij heeft superleuke bedankjes voor kraamhulp, verloskundige etc.

2 jaar geleden

Ik heb 2 dozen praline hartjes bonbons gekocht en 2 kaarten. Ik geef mijn kraamhulp die doos chocola en een kaartje en laat me man op haar laatste dag ook nog een bloemetje halen. En voor het team van het ziekenhuis heb ik dus ook gewoon een doos chocola en een kaart met tekst. Gaat om het gebaar

2 jaar geleden

Reactie op Tamaralida

Ik heb 2 dozen praline hartjes bonbons gekocht en 2 kaarten. Ik geef mijn k ...
Omdat ik dus 2 dagen moet blijven waarschijnlijk in het ziekenhuis hahaha.

2 jaar geleden

Wij hebben onze kraamverzorgster een theepakket gegeven omdat ze graag thee drinkt. Viel erg goed in de smaak!

2 jaar geleden

Hier was ik me dus even niet bewust van! Het is ook allemaal de eerste keer. Gelukkig is het nog niet aan de orde en heb ik nog de tijd 馃槄馃榿.

2 jaar geleden

Janzen pakket, vond ze heerlijk! (Kaars, showerfoam, Deo en geurstokjes)

2 jaar geleden

Kraamzorg hebben we een goed stuk kaas gegeven 馃槵. Omdat ze elke dag lunchte met bammetjes met kaas bij ons. Ik dacht ze krijgt vast al elke week choco. Ze was er wel blij mee.

2 jaar geleden

Saunabon

2 jaar geleden

Reactie op Sneeuw

Kraamzorg hebben we een goed stuk kaas gegeven 馃槵. Omdat ze elke dag luncht ...
Haha vind het wel een origineel presentje 馃槅

2 jaar geleden

Wij een pakketje van de zuivelhoeve, volgens mij zit daar altijd wel wat lekkers in voor iedereen.

2 jaar geleden

Wij hebben de kraamverzorgster een knuffel met geluid gegeven voor haar dochtertje, ze was namelijk net zelf weer aan het werk na haar zwangerschapsverlof. Was ze heel blij mee! En het geboortekaartje, die spaarde ze.

2 jaar geleden

Ik heb een kaart via kaartje to go besteld met een foto van haar en onze dochter erop. Verder heeft ze meerdere malen benoemd dat het landelijke leven en hoe wij wonen fantastisch vindt. Dus mijn man gaat morgen een lekker pakket halen van de landwinkel met typische streekproducten馃

2 jaar geleden

Voor de verloskundige moeten we nog wat verzinnen 馃お

2 jaar geleden

Kraamverzorgende een bos bloemen met een grote doos Merci, ze houdt van chocolade en de verloskundige kregen een BLOND pot met koekjes van de bakker erbij.