18 Reacties
2 jaar geleden
Olie er op doen en wegborstelen met een zachte baby borstel werkte hier perfect bij mn eerste鈽猴笍
2 jaar geleden
Bij mijn dochter begon het
Ook bij haar wenkbrauwen. Twee keer bergzalf van dr leenarts gebruikt toen was het weg. En nu begint het in haar haren 馃槱
2 jaar geleden
Herkenbaar, mijn zoontje is ruim 5 weken en heeft ook heel flink veel berg tussen en in de wenkbrauwen. Vanmorgen ingesmeerd met vette (koel)zalf. Wanneer dit goed in kan trekken wordt het zacht, ik kon het nu met weinig moeite zo van zijn huidje halen met mijn nagel.
Op zijn hoofdje tussen zijn haren doe ik niets mee, het gaat uiteindelijk vanzelf weg. Ondanks dat ziet het er niet zo fris uit, maar je moet maar zo denken dat de meeste mensen wel weten dat dat bij deze fase hoort... gaat wel weer over.
2 jaar geleden
Rijke huidolie van bijv Zwitsal op de berg smeren, lekker laten intrekken. Vervolgens in bad met een babyborsteltje over de plekken heen. En na het badje de huid goed insmeren met calendula van Weleda. Dit ritueel ook blijven doen ook al is de berg niet meer zichtbaar, want kan zo weer terugkomen. Bij onze kleine man zie je niks meer (mits goed bijhouden!) Veel succes 鈽猴笍
2 jaar geleden
Hier ook bij dr wenkbrauwen.
Ik doe er niks aan, alleen heel afentoe een beetje shea boter erop smeren. Het hoort erbij, ze hebben er geen last van en als je het weg gaat zitten halen heb je kans op littekens.
Zou er al helemaal geen zwitsal olie ofzo op gaan zitten smeren met al die parfum die daar in zit. Kies dan die van neutral zonder parfum, al zou ik dat ook niet bij de ogen gaan zitten smeren, zo vloeibaar straks komt het in een oog ofzo
2 jaar geleden
Reactie op AnneEZ
Ik ben fan van de bergzalf van drs Leenarts, die werkte bij onze oudste al ...
Hier ook echt de beste ervaring met Dr Leenarts. Eerst geprobeerd met kokosolie en olie van Weleda. Maar echt lang niet zulk goed resultaat met de berg zalf. Na twee keer insmeren was de berg er makkelijk af te vegen met een hydrofieldoek. Vooral niet peuteren maar opnieuw insmeren dat werkt het best. Na 3 dagen alles weg. Bij mijn zoontje zat het ook heel erg in zijn wenkbrauwen en voorhoofd.
Succes!! Het komt goed馃槉.