18 Reacties

2 jaar geleden

Ik smeer dit op zijn gezicht in ieder geval in met bepanthen.. mijn kleintje krijgt zere ogen van olie op zijn gezicht

2 jaar geleden

Onze kleine heeft dit ook, maar geen tips helaas. Hopelijk verdwijnt het snel 馃榾

2 jaar geleden

Wij gebruiken in het badje een badolie voor baby鈥檚 en daarna gezichtscr猫me van Weleda met calendula. Berg zat in 1 wenkbrauw en na 2/3 dagen bijna helemaal weg.

2 jaar geleden

Olie er op doen en wegborstelen met een zachte baby borstel werkte hier perfect bij mn eerste鈽猴笍

2 jaar geleden

Bij mijn dochter begon het Ook bij haar wenkbrauwen. Twee keer bergzalf van dr leenarts gebruikt toen was het weg. En nu begint het in haar haren 馃槱

2 jaar geleden

Hi! Ik ben er gister even voor naar de huisarts geweest. Bij ons zoontje zag het er namelijk precies hetzelfde uit. Hebben de cr猫me Cetomacrogol gekregen. Een hele vette cr猫me. Wij zien na 1 dag al aanzienlijk verschil. Succes!

2 jaar geleden

Herkenbaar, mijn zoontje is ruim 5 weken en heeft ook heel flink veel berg tussen en in de wenkbrauwen. Vanmorgen ingesmeerd met vette (koel)zalf. Wanneer dit goed in kan trekken wordt het zacht, ik kon het nu met weinig moeite zo van zijn huidje halen met mijn nagel. Op zijn hoofdje tussen zijn haren doe ik niets mee, het gaat uiteindelijk vanzelf weg. Ondanks dat ziet het er niet zo fris uit, maar je moet maar zo denken dat de meeste mensen wel weten dat dat bij deze fase hoort... gaat wel weer over.

2 jaar geleden

Ons zoontje heeft het ook. Smeer het elke dag in met babyolie. Vandaag met een zacht borsteltje begonnen om het weg te halen. Gaat best makkelijk

2 jaar geleden

Mijn dochter had het ook. Met babyoli werd het erger ( denk allergie) ben mee gestopt.Ging daarna insmeren met dikke vette cream parfum vrij en het werd steeds minder en nu helmaal weg.

2 jaar geleden

Mijn zoon heeft het ook.. Geen idee hoe het weggaat

2 jaar geleden

Ik ben fan van de bergzalf van drs Leenarts, die werkte bij onze oudste al na 1x gebruiken!

2 jaar geleden

Reactie op AnneEZ

Ik ben fan van de bergzalf van drs Leenarts, die werkte bij onze oudste al ...
Dit inderdaad!

2 jaar geleden

Reactie op AnneEZ

Er zit een kortings code voor dit in de baby box van de Kruidvat, iemand (ik) heeft vast een code voor je :)

2 jaar geleden

Rijke huidolie van bijv Zwitsal op de berg smeren, lekker laten intrekken. Vervolgens in bad met een babyborsteltje over de plekken heen. En na het badje de huid goed insmeren met calendula van Weleda. Dit ritueel ook blijven doen ook al is de berg niet meer zichtbaar, want kan zo weer terugkomen. Bij onze kleine man zie je niks meer (mits goed bijhouden!) Veel succes 鈽猴笍

2 jaar geleden

Reactie op s2024

Rijke huidolie van bijv Zwitsal op de berg smeren, lekker laten intrekken. ...
En vooral niet met je nagels proberen weg te halen, kun je de huid (on)zichtbaar mee beschadigen. En is natuurlijk niet hygi毛nisch.

2 jaar geleden

Reactie op s2024

Rijke huidolie van bijv Zwitsal op de berg smeren, lekker laten intrekken. ...
En merkte dat het zonder de huidolie ook wel weggaat in het badje, maar m茅t ging het toch wat gemakkelijker

2 jaar geleden

Hier ook bij dr wenkbrauwen. Ik doe er niks aan, alleen heel afentoe een beetje shea boter erop smeren. Het hoort erbij, ze hebben er geen last van en als je het weg gaat zitten halen heb je kans op littekens. Zou er al helemaal geen zwitsal olie ofzo op gaan zitten smeren met al die parfum die daar in zit. Kies dan die van neutral zonder parfum, al zou ik dat ook niet bij de ogen gaan zitten smeren, zo vloeibaar straks komt het in een oog ofzo

2 jaar geleden

Reactie op AnneEZ

Hier ook echt de beste ervaring met Dr Leenarts. Eerst geprobeerd met kokosolie en olie van Weleda. Maar echt lang niet zulk goed resultaat met de berg zalf. Na twee keer insmeren was de berg er makkelijk af te vegen met een hydrofieldoek. Vooral niet peuteren maar opnieuw insmeren dat werkt het best. Na 3 dagen alles weg. Bij mijn zoontje zat het ook heel erg in zijn wenkbrauwen en voorhoofd. Succes!! Het komt goed馃槉.