12 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoontje is 3 weken maar heb nog niks ingepland want hij lijkt mij nog te jong?.. ik dacht zelf tussen 3-6 maanden.

2 jaar geleden

Reactie op ikkipikki

Mijn zoontje is 3 weken maar heb nog niks ingepland want hij lijkt mij nog ...
Wij vonden het eigenlijk ook nog te vroeg. Uiteindelijk toch een afspraak gemaakt en laten gebeuren, vandaag hoorde ik dus ook van de arts dat het sneller geneest en hij er zelf geen last van heeft ( bv tijdens het verschonen ).

2 jaar geleden

Wij hebben ook ern afspraak staan eind maart, dan is hij 2 maandjes oud. Wilde ook zo vroeg mogelijk. Helaas hadden ze bij de clinic (bentho) waar wij heen gaan geen plekje eerder. Het is waar. Hoe eerder hoe beter en het kan ook zeker geen kwaad want baby huid/wond geneest sneller dan een ouder kind.

2 jaar geleden

Het is wel goed om te weten want ik was van plan om hem bij bento clinics te laten besnijden en zie dat het echt vol is. Pas als mijn zoontje 4 maanden is is er plek. 馃槄

2 jaar geleden

Ik heb mijn zoontje bij bento laten besnijden in Amsterdam bij 6 weken. Super goeie ervaring mee, was snel genezen en echt niks gemerkt aan hem!

2 jaar geleden

Voor ons waarschijnlijk 9 maart. Hij is dan 9 weken oud

2 jaar geleden

Volg

2 jaar geleden

wij zijn ook bij dezelfde kliniek geweest, denk met 7 weken ongeveer al hadden we graag eerder gewild nog. hele fijne arts die de ingreep deed en alvorens alles uitlegde qua proces. duurde echt heel kort, zoontje heeft er tijdens en achteraf eigenlijk geen last van gehad. arts zei ook bij ons zo vroeg mogelijk de ingreep te laten doen als dit onze wens was, hoe ouder, hoe meer last (vooral omdat het kindje dan meer bewust is van wat er om zich heen gebeurt).

2 jaar geleden

niet zo vroeg maar mijn oudste 2 zijn besneden toen ze 3 maanden waren. de jongste gaan we ook met 3 maanden laten besnijden. ergens in maart gaan we dan een afspraak maken. hoe jonger hoe beter idd 馃槉

2 jaar geleden

wij hebben onze zoon met 3 maanden laten besnijden bij bento clinics. ook een goede ervaring! zo goed als geen last van gehad

2 jaar geleden

Mijn zoontje nu inmiddels 3 jaar die heb ik ook met 5/6 weken laten besnijden bij Bento clinic in Amsterdam hele fijne arts mijn zoontje heeft niet gehuild ook niet tijdens het prikje voor de verdoving tijdens de behandeling heeft hij een flesje melk gekregen. Na de behandeling ook geen last gehad en veel vaseline gesmeerd.

2 jaar geleden

Nog meer goede ervaringen met Vatan Kliniek?