16 Reacties

11 maanden geleden

Ossengalzeep (spray en blokje bij de ah). Citroentje (zeepje van dille en kamille) en de zon.

11 maanden geleden

Ossengal! En anders Biotex als voorwasmiddel. Maar dat laatste heb ik vrijwel niet meer nodig ivm de ossengal, als je de vlek maar niet te lang laat zitten. Bij fruitvlekken kun je wanneer het nog nat is kokend water eroverheen gieten. Wel even uittrekken natuurlijk 😆

11 maanden geleden

Dasty voor urine en ontlasting vlekken

11 maanden geleden

Reactie op rylanahoepel

Dasty voor urine en ontlasting vlekken
Dit ga ik proberen!!

11 maanden geleden

Dasty vlekkenverwijderaar!

11 maanden geleden

Gele dasty werkt ook goes

11 maanden geleden

Vlekkenzeep van de dille & kamille!

11 maanden geleden

Reactie op Wendiesh

Gele dasty werkt ook goes
Nou ene vlek wil wel ander niet 🤣

11 maanden geleden

Kruidvat ; dr Beckmann vlekverwijderaar. Of in heet water met een beetje spul erbij en laten weken, of insprayen en meewassen met de rest

11 maanden geleden

Ossengalzeep! Spray van dr. Beckmann werkt hier super

11 maanden geleden

Shout

11 maanden geleden

Ik spoel met Dreft de kleertjes uit wanneer ze is doorgelekt en daarna gewoon mee in de wasmachine. Was een tip van de kraamzorg en tot nu toe zijn alle kleertjes weer helemaal schoon geworden

11 maanden geleden

Dasty of een andere ontvetter. Sowieso voor poep ideaal!

11 maanden geleden

Groene dreft gelijk of eet vlekken en dan mee wassen in de wasmachine. Alles gaat eruit. En soda en azijn voor poepvlekken, alles hier schoon.

11 maanden geleden

Ossengal (Lidl) of biotex inweek. En als het daarna er niet uit is kun je het ook buiten in de zon leggen en dan bleekt het er ook uit. Werkt echt top. Alle vlekken er uit nu tot uit gekregen. En voor vet vlekken (van tepelzalf) krijg je eruit met beetje wasbenzine (direct op de vlek beetje, niet teveel want dat stinkt je wasmachine)

11 maanden geleden

Hygiëne spuling voor poep en vannisch of ossengal voor voeding