8 Reacties

4 dagen geleden

Wij hebben een zilveren kinderbestek set. Wij hadden eerst ook een andere kinderset maar daar kon ze idd niet goed meer mee prikken. Soms wil ze ons bestek per se maar die lepel past niet helemaal in haar mond 馃槀 en met de grote vork moet ik der in de gaten houden 馃檲

4 dagen geleden

Mijn zoontje gebruikt al tijden een gebaksvorkje en een desertlepel, gaat prima!

4 dagen geleden

Reactie op Grasveld

Mijn zoontje gebruikt al tijden een gebaksvorkje en een desertlepel, gaat p ...
Hier hetzelfde, nooit speciaal kinderbestek gehad!

4 dagen geleden

Hier ook al zeker een half jaar gebaksvorkjes. Wel met een wat breder handvat dan een simpel staafje.

4 dagen geleden

Wij hebben kinderbestek van de Hema. Werkt prima.

4 dagen geleden

Bedankt allemaal! Ja de gebaksvorkjes werken bij ons niet馃槄.. misschien hebben we ook gewoon rare smalle馃槈 Maar ga inderdaad maar eens kijken naar het andere kinderbestek!

3 dagen geleden

Wij hebben een bestekset besteld van Zilverstad (via bol.com) ze hebben ook een leuke Nijntje samenwerking

3 dagen geleden

Het plastic kinderbestek van IKEA heeft dikke handvatten en punten aan de vorken die scherp genoeg zijn om echt dingen mee te kunnen prikken. Het komt in meerdere kleuren, dus dan heb je ook extra voor als er andere kindjes komen eten. En hier doet het nog steeds dienst, bijv mee naar school voor het groep 1 kerstdiner 馃憣馃徎