Hoi,
Ik merk dat mijn dochter toe is aan ander bestek. We hebben nu besteksetjes van een lepel en vork, met een dik handvat.
Ze vindt het heel leuk om bijvoorbeeld mango er aan te prikken, maar doordat de punten van de vork zo breed zijn lukt dit eigenlijk niet.
De dikke handvaten zijn wel fijn, dus een gebaksvorkje is niet echt de oplossing. Daarnaast zou het ook leuk zijn als er een soort mes bij zit.
Hebben jullie tips?
Alvast bedankt!
Wij hebben een zilveren kinderbestek set. Wij hadden eerst ook een andere kinderset maar daar kon ze idd niet goed meer mee prikken. Soms wil ze ons bestek per se maar die lepel past niet helemaal in haar mond 馃槀 en met de grote vork moet ik der in de gaten houden 馃檲
Bedankt allemaal!
Ja de gebaksvorkjes werken bij ons niet馃槄.. misschien hebben we ook gewoon rare smalle馃槈
Maar ga inderdaad maar eens kijken naar het andere kinderbestek!
Het plastic kinderbestek van IKEA heeft dikke handvatten en punten aan de vorken die scherp genoeg zijn om echt dingen mee te kunnen prikken. Het komt in meerdere kleuren, dus dan heb je ook extra voor als er andere kindjes komen eten. En hier doet het nog steeds dienst, bijv mee naar school voor het groep 1 kerstdiner 馃憣馃徎