Ja herken dit. Omdat je snel opstaat en je hart al iets harder werkt om bloed door je lichaam pompt word je sneller duizelig. Dus niet druk maken en rustig de tijd nemen op op te staan .
Ik herken dit als ik s avonds naar bed ga en eerst naar toilet ben geweest of omgekleed heb dan lig ik in bed en lijkt het alsof mijn hart overslaat ofzo. Dan voel ik m ineens heel hard kloppen.
Ja herkenbaar hoor. Komt vaak door de lagere bloeddruk die passend is bij deze fase in je zwangerschap. Vanaf ongeveer 27 weken zou je bloeddruk weer terug op het oude niveau, van voor de zwangerschap, moeten zitten. Tot die tijd is het niet gek om je regelmatig duizelig te voelen.
Kan helpen om je voeten omhoog te leggen, zoute drop te eten of je benen en billen aanspannen, zodat het bloed makkelijker naar je hoofd stroomt!
Ik had t gisteravond ineens heel erg
Was echt bang dat ik flauw ging vallen ...
Ja dat is echt heel naar. Ik was van de week bij m'n nagelstyliste en toen ben ik gewoon even op de grond gaan zitten, zodat ik zeker wist dat ik niet van m'n stoel af zou lazeren haha. Trok na een paar minuten gelukkig ook weer weg!
Ik belde vandaag met ziekenhuis met deze vraag. Ze zeggen dat tussen 21 tot 24 ongeveer weken dit normaal is omdat er meer bloed wordt gepompt en t lichaam moet wennen. Drna zou t over moeten zijn. We zullen t zien
Ja dat is echt heel naar. Ik was van de week bij m'n nagelstyliste en toen ...
Ik vlieg morgen naar Amerika, en vind vliegen al verschrikkelijk en spannend, ben als de dood dat ik t weer krijg en dan dus helemaal in paniek raak want dubbel spannend馃ゲ馃ぃ
Ik ben 22 + 2 weken zwanger en had dit vanochtend toen ik wakker werd. Ik schrok me rot 馃槀 Alsof ik piepjes test heb gedaan en keihard heb gerend terwijl ik lag..
Blijkbaar ben ik niet de enige.
Ik zet het op m鈥檔 lijstje met vragen en bij de eerstvolgende hartjeluister afspraak stel ik dit soort vragen (tenzij het vaker gebeurt).