24 Reacties

23 dagen geleden

Reactie op Merr92

Hier nauwelijks bijwerkingen van de 2e dosis. Bij de eerste viel het ook me ...
Bij mij was alleen verteld dat ze veel luiers kon hebben en even uit de hum zijn. Ik heb 5 dagen later huilend bij de dokter gezeten omdat ik niet wist wat er met haar was en ze zo aan het krijsen was dat m’n moederhart het echt niet meer aankon. Toen doorverwezen naar het ziekenhuis en daar zeiden ze ook dat het heftige bijwerkingen kon geven. Dit was mij niet verteld maar ze zeiden dat het vaccin nieuw in het programma zat en het voor het CB ook nog nieuw was. Ik vond het wel een beetje slecht wat dat betreft.

23 dagen geleden

Reactie op Merr92

Hier nauwelijks bijwerkingen van de 2e dosis. Bij de eerste viel het ook me ...
Bij ons echt precies hetzelfde als wat Dish19 omschrijft. En daarom, in overleg met de kinderarts, besloten om de 2de vaccinatie niet te nemen. Onze dochter had echt zoveel last en dat is pas weggegaan 2 dagen voordat ze eigenlijk de 2de dosis had kunnen krijgen. Maar die dus niet gedaan en het CB heeft ook nooit aangegeven dat kindjes troostbaar moesten zijn en we anders naar de dokter moesten gaan. Ik heb zelf de dokter huilend opgebeld omdat we met het handen in onze haren zaten

23 dagen geleden

Reactie op DD94

Bij ons echt precies hetzelfde als wat Dish19 omschrijft. En daarom, in ove ...
Wat naar :( ik snap dat je daarom besloten hebt om niet voor de 2e ronde te gaan.

23 dagen geleden

Reactie op Dish19

Bij mij was alleen verteld dat ze veel luiers kon hebben en even uit de hum ...
Oh wat naar ja. In dat geval zou ik waarschijnlijk ook huilend bij de dokter zitten. Ja ik snap dat het voor het cb ook nieuw is, maar ze zullen toch wel moeten weten hoe heftig dus de bijwerkingen kunnen zijn...