54 Reacties

Geloof me als een moeder waarvan haar kind Rota virus heeft gehad liever krampjes dan t Rota virus

vorig jaar

Tot nu toe heeft mijn dochtertje alleen echt last van misselijkheid en heeel erg moe.. hoop dat dat t enige gaat zijn… Heeft de kleine van jou nog wel gepoept tussen door?
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorig jaar

Reactie op Sammie Mommy Of Marayah

Geloof me als een moeder waarvan haar kind Rota virus heeft gehad liever kr ...
Ohh nee wat naar zeg, dat geloof ik meteen! Ben ook mega dankbaar voor het vaccin, het blijft dan alleen zo zoeken naar de 'oorzaak' van de klachten.

vorig jaar

Reactie op ChristinaWitte

Tot nu toe heeft mijn dochtertje alleen echt last van misselijkheid en heee ...
Balen van de misselijkheid, hopelijk trekt het snel weg! En ja hij heeft tussendoor nog wel gepoept gelukkig, maar lijkt dan ook niet echt 'opgelucht' te zijn

vorig jaar

Ons kindje leek ook moeite te hebben met ontlasting en krampen. Dit heeft ongeveer een weekje geduurd. Hopelijk voelt je kindje zich gauw weer beter!

vorig jaar

Bij ons gisteren het rota vaccin gehad en ook de kinkhoest prik (ik had de 22wekenprik niet genomen dus vandaar dat hij deze nog moest krijgen) ik weet niet precies door welk vaccin het komt, maar hier zit onze kleine man aan de diarree en had gisteravond lichte koorts. Verder slaapt hij wat onrustiger dan normaal, maar verder is hij wel gewoon oke.

vorig jaar

Mijn dochter heeft ook krampen en moeite met ontlasting. Werd gezegd tegen ons dat kan max 8 dagen duren, als het langer duurt hun bellen.

vorig jaar

Onze dochter heeft hem maandag gehad. Ze voelt wat warm en sinds vandaag ook wat meer huilen en onrustig en wat meer drinken.Dit begon vannacht, maar zodra ze bij mij ligt is ze rustiger. Lekker huid op huid, zorgt misschien voor wat rust in dat lichaampje.

vorig jaar

Mijn zoontje heeft hem gisteren gehad en is vandaag de hele dag aan het slapen. Verder(nog) geen bijwerking gelukkig..

vorig jaar

Gaf jullie baby ook meer melk terug na de vaccinatie? Dat valt mij echt op
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

vorig jaar

Onze meid heeft hem afgelopen maandag gehad en de eerste paar dagen was ze heel tam en alleen maar aan het slapen.. nu voelt ze wat warm en had ze dunne ontlasting en is erg onrustig. Ik denk ook dat ze last van haar buikje heeft. Vandaag maar extra knuffelen met haar 😇🥰 ben zelf ook niet helemaal fit, geniet er ook van.

vorig jaar

Reactie op Sherun120895

Gaf jullie baby ook meer melk terug na de vaccinatie? Dat valt mij echt op
Ja hier ook.. dat viel mij ook op

vorig jaar

Reactie op Pippa2416

Mijn zoontje heeft hem gisteren gehad en is vandaag de hele dag aan het sla ...
Dit had ik inderdaad ook.. vandaag ook nog. Veel slapen maar wel veel misselijk en wat huilerig

vorig jaar

Wij 0 bijwerkingen gemerkt! 6 dagen geleden gevaccineerd. Ook fijn dat het druppeltjes zijn en geen prik, hij vond het erg lekker 🤣

vorig jaar

Reactie op Hilversas

“Gelukkig “ ben ik niet de enige.. je word er meteen een beetje onzeker van

vorig jaar

Reactie op Hilversas

Ja bij ons ook!

vorig jaar

Dinsdag druppels voor rota gehad. Gister heel de dag geen ontlasting op 2 natte winden na. Wel last van krampen en scheetjes maar kwam niks uit verder. Voor de rest tot nu toe veel slapen en gisteravond en vanmiddag meer teruggeven in variant van echt wel spugen. (Al kan dat ook bij de verkoudheid horen die hij heeft dat op die manier slijm loskomt).

vorig jaar

Onze dochter was de dag erna wat huilerig, dagen erna niks gemerkt en rond dag 8/10 ineens veel krampjes en heel hard huilen, wat ik niet van haar herken. Het was met 2 dagen ook weer over. Had niet verwacht dat het nog zo lang bijwerkingen kon geven

vorig jaar

Reactie op tweedebaby

Wij 0 bijwerkingen gemerkt! 6 dagen geleden gevaccineerd. Ook fijn dat het ...
Hier precies hetzelfde, hij vond het wel lekker en 0 bijwerkingen bij ons zoontje. Echter ondanks mega goed handenwassen en allles ontsmetten had onze peuter van 2 wel ineens 1,5 dag diarree gekregen…🤔of van z’n broertje toch gekregen of toeval. Maar baby had niks, hopelijk volgende keer ook🤞🏼

vorig jaar

Die van mij (9 weken) was erg aanhankelijk en had last van krampjes. Zoals tijdens de krampjes piek. Nu dag twee en lijkt weer wat minder.