4 Reacties

vorig jaar
Geen idee hoe t zit met na zwangerschap plaatsen. Wordt aankomende week pas geplaatst. Voor mijn zwangerschappen wel 4,5 jaar mirena gehad, 1 plaatsing. Eerste halfjaar destijds veel last gehad van bloedingen waarbij een mini tampon wel wenselijk was. Was niet direct stolsels voor zover ik me kan herinneren, maar mogelijk is t wel logisch. Was destijds wel veel meer dat alleen beetje spotting. Eerder een lichte menstruatie ook 2/3 dagen na stoppen van menstrueren (en dat de eerste 6 mnd lang). Ben benieuwd hoe t volgende week bij mij is dan. Volg graag even dit topic mee.

vorig jaar
Toen ik de mijne liet plaatsen paar dagen terug zei de verloskundige dat de plaatsing ook een menstruatie kan triggeren. En dat het bloedverlies tot 10 dagen kan aanhouden. Maar bij twijfel altijd bellen! Ik mag zelf het VK spoednummer zelfs bellen voor zoiets. Misschien kunnen ze je gerust stellen.

vorig jaar
Wat ben ik blij dat jij dit plaatst. Hier veel herkenning.
Voordat onze kinderen geboren waren heb ik altijd een spiraal gehad zonder problemen of bloedverlies. Nu 2 weken geleden weer een spiraal laten zetten. De verloskundige gaf aan dat er iets spotting kon zijn de komende 3 tot 6 maanden, maar hier wordt het bloed/slijmvlies ook steeds meer.
Ongesteldheid is het hier ook niet.
Ik kan je dus geen tips geven maar wilde je wel maten weten dat je niet de enige bent. :)