15 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben begonnen in 'wat baby's nodig hebben'. Ik vind het tot nu toe een heel goed boek. Voor de bevalling kan ik 'geboorte vol vertrouwen' aanraden

2 jaar geleden

Jagen verzamelen opvoeden vind ik een heel interessant boek

2 jaar geleden

Hier de grote geboorte gids gekregen van de verloskundige, heel veel info over de verschillende kwaaltjes, weken en wat je beter wel en niet kan doen. Maar ook over de bevalling en de periode daarna, Beter dan dr. Google;)

2 jaar geleden

Wat baby’s nodig hebben. Vrije geboorte (bevalling)

2 jaar geleden

De verlosmoeder heeft een boek geschreven. Heeft ook leuk video's op YouTube!

2 jaar geleden

Mama’en

2 jaar geleden

Dagboek van een verloskundige is ook leuk om te lezen! Leest meer als een verhaal weg maar je steekt er wel veel van op. En groots van Marly van Leijsen. Vrije geboorte van Anna Myrte ook echt heel goed!

2 jaar geleden

De dikke van Daphne, help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van Kluun (leuk voor de eventuele aanstaande vader!) Oei ik groei boeken. De geboortebundel Ik heb enkele op vinted staan mocht je ze zoeken :)

2 jaar geleden

Oh als je makkelijk engels leest heb je ook nog Ina May’s guide to childbirth 🙏🏼

2 jaar geleden

Ik heb net het nieuwe boek van Doete - DubbelZen besteld. Ik luister ook haar 40 weken podcast

2 jaar geleden

De boeken van Beatrijs Smulders vind ik top.

2 jaar geleden

Voor de nerds: Emily Oster heeft 3 boeken, expecting better (zwangerschap), cribsheet (baby), en family firm (jonge kinderen). Echt top als je hoogopgeleid bent en van statistiek houdt, ze legt alles heel leuk uit Incl status in research. Voor opvoeden is “jagen verzamelen opvoeden” echt een aanrader. Alle ouders die ik ken lezen het en iedereen is wild enthousiast

2 jaar geleden

Reactie op daniellew1993

De dikke van Daphne, help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van Kluun (leuk ...
Oei ik groei zou ik eerder de app nemen, die is gratis en veel interactiever (je kan bijv de voortgang van jouw kindje bijhouden, passende spelletjes lezen, etc)

2 jaar geleden

Reactie op tweedebaby

Oei ik groei zou ik eerder de app nemen, die is gratis en veel interactieve ...
Goede tip! Maar ik doel nu vooral op het zwangerschapshandboek van ze omdat die over zwangerschap+bevalling gaat :)

2 jaar geleden

Mama’en van Nina pierson