17 Reacties

2 weken geleden

Onze dochter van bijna 2 is gek op boekjes van Bobbi en Nijntje!

2 weken geleden

*Gonnie en vriendjes reeks wil onze jongen steeds weer lezen. Heb de hele reeks op marktplaats op de kop getikt. *Dikkie dik kartonboekjes vind hij ook leuk. *Kikker met de handpop erin

2 weken geleden

Bobbi doet het hier heel goed, zoekboeken vindt ze ook leuk. En flapjesboeken, eindeloos speelt ze daarmee. Ohja, en van die boeken met 1000 woordjes, of 100 dieren. Heb je zoiets al? Muziekboekjes heeft ze hier nooit leuk gevonden en de voelboekjes zijn hier ook wel uit inmiddels

2 weken geleden

Flapboekjes van Dribbel zijn hier groot favoriet. En popup boekjes!

2 weken geleden

Mijn dochter is fan van: Boer Boris Dieren in het Bos - mijn eerste zoekboek SSST de tijger slaapt (leuk interactief, je moet de tijger aaien, wiegen of blazen) De kleine walvis

2 weken geleden

Dikkie dik zoekboek is hier heel populair maar ook boekjes met van die papieren flapjes waar dan vanalles achter zit. Deze heb ik van Woezel en Pip en little dutch de boerderij Ik heb veel dieren boekjes en maak daar ook spelletje mee. Leg ik ze allemaal uit en mag ze aanwijzen wat ik zeg.

2 weken geleden

Hier is Nijntje en dikkie dik in trek. Vooral boekjes met allemaal losse plaatjes zodat hij woordjes kan leren. Inmiddels wijst hij alle plaatjes aan en noemt ook alle woordjes op.

2 weken geleden

Bedankt voor jullie tips! Ja de flapjesboeken en ook die van bobbie hebben we, maar daar is ze ook al weer een tijdje klaar mee🙈.. Ben wel heel benieuwd naar die van de tijger!!

2 weken geleden

Alle boekjes over Muis van Lucy Cousins! 😃

2 weken geleden

Je kan gratis lid worden bii de Bibliotheek. Ga lekker boekjes kijken met je kindje en kijk wat ze leuk vindt.

2 weken geleden

Reactie op eskimoos

Bedankt voor jullie tips! Ja de flapjesboeken en ook die van bobbie hebben ...
Die van Tijger is erg leuk!

2 weken geleden

Hier een zoontje die erg van boeken houdt. Zelf ontdekken, maar vooral voorgelezen worden. De boeken; “ Ik ben niet mopperig” & “ Laat eend met rust” kan hij wel tig keer achter elkaar (voor) gelezen willen hebben. Daarnaast vind hij zelf de 100 fantastische flapjes boeken erg interessant. Hele reeks Bobbi boeken zijn nu iets minder in trek. Ook gaan we naar de bibliotheek en daar laat ik hem zelf boeken pakken. Indrukwekkend hoe snel ze alles leren 🥹!

2 weken geleden

Bobbi is hier nog steeds een hit, net als Dikkie Dik en flapjesboeken. We hebben laatst ook Gekkie de Gekko uit de bieb gehaald, die vindt hij ook heel leuk. Maar wat hij steeds uit de kast pakt is Samen Hier van Oliver Jeffers, die moeten we echt tig keer lezen op een dag!

2 weken geleden

Goede prentenboeken zoals Coco kan het zijn hier in trek. En stapelverhalen zoals rupsje nooitgenoeg. Herhaling en er komt steeds 1 ding bij.

2 weken geleden

die van mij is er ook niet echt fan van.. maar ik vertel wel zelf verhaaltjes voor het slapen gaan als ik hem omkleed. over een olifant met bekenden en woorden die hij kent etc. of op de dag reflecteren. is hier ook erg fijn als alternatief. hopelijk kt zijn interesse weer terug.

2 weken geleden

Wij moeten boekjes verstoppen hier heleeee dag door wil ze boekjes lezen🙄 osborne boekjes zijn heel erg leuk

gisteren

Bedankt nog allemaal voor de tips! Het lijkt toch meer een fase te zijn, want in de bieb wilde ze ook geen boek aanraken, en nu hebben we er weer meerderen per dag die ze pakt