7 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben ook 37 weken en wil dit morgen gaan doen net lekker alles uitgewassen. Misschien ook leuk om een fototje mee te sturen degene die het al klaar hebben? 馃

2 jaar geleden

Kinderwagen staat hier opgemaakt klaar in de woonkamer. Ben vandaag 36+6. Vooral gedaan zodat zus in spe weet dat het voor de baby is. Box is zo goed als klaar, alleen nog even netjes maken en de hangmat erin maken... Flessen uitkoken wil ik dit weekend even doen denk ik, is ook nog snel genoeg gedaan met de kraamzorg in het ergste geval

2 jaar geleden

Ik vroeg me iets over over het uitkoken van speentjes en flessen. Stel je doet dan nu en de baby komt pas met 41+ weken moet je dan niet alles opnieuw uitkoken?

2 jaar geleden

Box/bed etc ga ik niet opmaken van te voren. Het eerste wat de kraamzorg de vorige keer deed bij thuiskomst was alles eraf halen en zelf opnieuw opmaken 馃槄 En daarnaast, snel je bevalt pas met 42 weken dan staat alles al 5 weken te verstoffen. Ook flesjes uitkoken heeft de kraamzorg gedaan.

2 jaar geleden

Met 37 weken de wieg in elkaar gezet en opgemaakt. Kinderwagenbak ook en deze in de kledingkast gezet. Bos bij 39 weken opgezet. Flesjes pas na de geboorte uitgekookt en enkelen voor het prenataal kolven, dus eigenlijk pas wanneer je ze gaat gebruiken 馃槉

2 jaar geleden

Reactie op Grasveld

Ik vroeg me iets over over het uitkoken van speentjes en flessen. Stel je d ...
Volgens mij uitkoken drogen en dan de koelkast in dan is er niks aan de hand

2 jaar geleden

Bij ons staat de wandelwagen al even in de gang en de box in de woonkamer. Dit voor onze hond om hier alvast aan te wennen. Al hoop ik dat de kleine meid snel gaat komen. Vandaag 39+4馃槄