18 Reacties

25 dagen geleden

Smeerkaas voor kinderen Appelstroop Bieten aardbeienjam en zo af en toe een eitje pindakaas mogen we nog niet geven omdat mijn zoontje er een reactie op geeft

25 dagen geleden

Oja en soms zijn fruithap doe ik op brood

25 dagen geleden

Hier geven we zuivelspread, 100% pindakaas, 100% appelstroop, hummus met minder zout of vega smeerworst, tot nu toe allemaal een succes 馃グ

25 dagen geleden

Wij merkte juist dat pindakaas te droog was en daardoor aan het gehemelte bleef plakken. Toen zijn we Philadelphia gaan smeren. Nu krijgt ze ook jam (wel een met minder suiker van de Jumbo) en fruitspread die maak ik zelf. Hebben nu ook pat茅 geprobeerd maar dat mag niet te veel.

25 dagen geleden

Kindersmeerkaas, hummus, avocado, heel soms appelstroop. Op het KDV krijgt ze soms wel eens jam (krijgt ze thuis niet, maar over dat ene broodje ga ik niet zeuren 馃ぃ)

25 dagen geleden

Kipfilet, smeerkaas, pindakaas, sandwichspread. Jam

25 dagen geleden

Zuivelspread light Beleg van de kleine keuken 100% pindakaas Vega pate Appelstroop

25 dagen geleden

Reactie op lynnwlms

Wij merkte juist dat pindakaas te droog was en daardoor aan het gehemelte b ...
Pat茅 wordt afgeraden onder de 4. Je hebt ook vega pat茅! 馃槈

25 dagen geleden

Banaan, kleine keuken fruit/groentenspread, frambozen geprakt, zuivelspread, huttenkase

25 dagen geleden

100% appelstroop, zuivelspread, huttenkase, gekookte zoete aardappel, gekookte broccoli met gekookt ei en bijvoorbeeld zuivelspread (light), geprakt fruit zoals kiwi en banaan. Laatst heb ik zelf humus gemaakt, super simpel en veel goedkoper dan in de winkel, aanrader! Vaak als ik wat groenten over heb van het avondeten, krijgt m鈥檔 zoontje het de volgende dag op brood. Dan prak ik het met wat zuivelspread (light) en een klein beetje olijfolie. Dan krijgt hij meteen extra vitamines en vezels binnen. 馃槉

24 dagen geleden

Reactie op Troelalaa

100% appelstroop, zuivelspread, huttenkase, gekookte zoete aardappel, gekoo ...
Hoi! Hoe maak je de hummus? Wij doen pindakaas, notenpasta, appel dadel stroop van de kleine keuken, banaan, banaan met pindakaas, avocado , avocado met pindakaas gemengd

24 dagen geleden

Reactie op lynnwlms

Wij merkte juist dat pindakaas te droog was en daardoor aan het gehemelte b ...
Ik doe altijd boter en pindakaas! Merkt dat dat veel beter gaat dan alleen pindakaas 馃槉

24 dagen geleden

Jam, smeerkaas

24 dagen geleden

Pindakaas, avocado, humus, appelstroop.

24 dagen geleden

Reactie op DJBakker

Hoi! Hoe maak je de hummus? Wij doen pindakaas, notenpasta, appel dadel st ...
Hi! Er zijn veel recepten te vinden. Dit is een beetje de basis; https://www.24baby.nl/baby/voeding/broodje-met-hummus/ Ik doe vaak; kikkererwten, citroen, tahinpasta en olijfolie. De ene keer doe ik er wat gestoomde pompoen doorheen, andere keer wat paprika poeder. Zo kan je iedere keer wisselen. Succes!

24 dagen geleden

Wij geven smeren voornamelijk pindakaas, zuivelspread en appelstroop.

23 dagen geleden

Smeerkaas light, zuivelspread light, vega pate, pindakaas, appelstroop, jam. Ik ga deze week het ietsjes uitbreiden door een keertje kipfilet en sandwich spread aan te bieden.

23 dagen geleden

Pindakaas, zuivelspread, avocado, kipfilet, appelstroop