11 Reacties

2 jaar geleden
Hi, ik heb zelf een afspraak staan bij The baby concepstore. Ik vond hun prijzen meevallen en ze hebben veel opties qua materiaal, kleur, houding en kledingstukken. Ik zou er namelijk graag 1 willen met een kimono aan en dat doen de meeste niet. Ik ga zelf voor kunstof in natuurlijke kleur omdat ik de bronzen e.d niet mooi vind en ook erg prijzig. Als je een beetje handig bent zou je de kunstof later evt zelf een brons look kunnen geven. De prijs voor een normale kunstof gaat vanaf €210 (zonder armen en 15 cm). Bij Bellysisters is datzelfde vanaf €285. Dus flink verschil
Ik vind het in ieder geval echt wel wat waard om er Max. €300 aan uit te geven. Vooral omdat het m’n eerste zwangerschap is en ik deze ook als zeer fijn ervaar wil ik hier graag een tastbare herinnering aan houden :)
Hoop je hier iets aan hebt en hopelijk vind je een bedrijfje en beeldje dat bij jou past 🤍

2 jaar geleden
Reactie op Dish19
Hi, ik heb zelf een afspraak staan bij The baby concepstore. Ik vond hun pr ...
Ik ook baby conceptstore! Haha
Wilde die ook noemen, weet alleen niet hoe bereikbaar nieuwe niedorp voor iedereen is🙈
7 december heb ik mn afspraak.
Vond daar de prijzen ook echt alles meevallen.
Die ik nu in mn hoofd heb is €290, en dan wil ik zo’n stenen plateautje eronder.
Twijfel alleen nog over verzwaren

2 jaar geleden
Ik heb mijn eerste beeldje bij Bellyprint(.nl)😉 laten maken, en dat ga ik bij de tweede ook doen.
Alle beeldjes worden 3d geprint, dus met plastic. Het verschil zit hem in dat de stone/hout/metal looks, met een bepaald percentage van dat materiaal door het plastic heen worden geprint. Ook zit het verschil(ook prijs) in de afwerking.
Bij de eerste heb ik voor dit bedrijf gekozen ivm covid periode, en zij nog plek hadden toen ik uiteindelijk heb besloten om het te doen.
De ontvangst is heel fijn. Je krijgt veel uitleg, je kan veel beeldjes bekijken. Dus zelf materialen, houdingen, hoe groot je het zou willen, bekijken maar ook voelen, en besluiten. Ze nemen echt even de tijd voor je!
Het is echt heel persoonlijk wat jij ‘voldoende’ vindt voor jezelf!
Ook qua kleding/naakt. Ze adviseren naakt, omdat je dan gewoon net wat mooier alle vormen in beeld krijgt. En no worries over putjes, imperfecte dingetjes. Ze maken echt de mooiste versie van jou!
Ik vond de ‘normale’ kunstof beeldjes het net niet, qua hoe het voelde en hoe het er uit zag. Dus ik heb wel wat meer neer gelegd voor het beeldje wat ik erg mooi vond:).

2 jaar geleden
Heb in 2020 bij buikbeeld.nl laten doen, wel de goedkoopste kunstof optie. 1 grote en 1 wat kleinere voor mn ouders... We hebben nu sinds kort zelf een 3d printer en al best wat mooie dingen gemaakt gaan volgende week proberen met de buik!!!

vorig jaar
Ik heb vorige week een beeldje laten maken via Gravida.
Verschillende locaties waar je heen kan & ze had daar ook alle opties staan zodat je zelf kan kijken wat je mooi vindt.
Zelf gekozen voor een geprint beeldje maar met coating. Alleen geprint vond ik net niet... maar dat is voor iedereen anders. Ik vond het bekijken/vasthouden van de beeldjes erg handig omdat je dan een goeie keus kan maken.

vorig jaar
Ik heb afgelopen week een 3Dscan voor een beeldje laten maken bij Print.je.wonder.
Uiteindelijk voor een aantal extra’s gekozen zoals een coating, kimono ipv naakt en het beeldje laten verzwaren (zonder is het echt een licht ding). Bijna €400 kost het maar vind het een mooi beeldje - hoop ik want de levertijd is 12weken geloof ik 😂