5 Reacties
8 maanden geleden
Ik kan alleen spreken vanuit mezelf als kind zijnde. Ik heb vroeger buisjes gehad, toen was ik wel iets ouder. 6 denk ik bij de eerste keer. Ik weet niet of je veel empathie hebt of dat je wellicht meer rationeel bent, maar voor mij als kind was het een heel overweldigende ervaring en ik was ontzettend angstig. Doordat dat toen (lief bedoeld maar niet wat ik toen nodig had) is weggesust met " het is niet eng, ze gaan je helpen, je gaat gewoon even slapen en je voelt er niks van" heb ik op oudere leeftijd flink wat te verwerken gehad. Ik zeg dit niet om je angst aan te praten, maar omdat ik hoop dat jullie kindje wel gezien wordt in de angst of stress mocht ze daar last van hebben en je er in iedergeval van bewust bent dat zoiets heel spannend zou kunnen zijn. Heel veel succes en ik hoop dat ze er baat bij heeft! Als ik mijn moeder moet geloven is de ingreep ook zo gepiept 鈽猴笍
8 maanden geleden
Voor in het ziekenhuis speentje of knuffeltje mee waar ze aan gehecht is!
Operatie is echt zo klaar, alleen als je moet wachten duurt het altijd lang!
Buisjes voor onze dochter was echt super! Sliep meteen beter en door al het troep wat in haar oren zat, hoort ze een stuk beter en maakt ze nu mega stappen met woordjes en praten!
Succes voor morgen.
8 maanden geleden
Wij zijn (eindelijk) afgelopen maandag aan de beurt geweest voor buisjes! Mijn zoontje is ook 16 maanden. Ik vond het echt zo erg mee vallen, het is echt zo gepiept馃槉 Wij waren op de kinderdagopname en daar was een hele speelruimte waar hij fijn heeft kunnen spelen tot we richting de ok mochten. Hij had fijn een joggingspakje aan en zijn lievelingsknuffel en speentje mee naar de ok. Toen hij helemaal onder narcose was, ben ik naar de wachtruimte gebracht. Ik had net mn mooie blauwe pak uit en werd toen alweer gehaald dat hij klaar was. Toen hij wakker werd, mocht ik hem fijn bij me pakken en konden we na ongeveer 15 minuutjes weer terug naar de dagopname. Daar was hij vooral heel blij eindelijk iets te mogen eten. Wij hadden een flesje meegenomen, die vindt hij nog heel erg lekker, en hij kreeg nog een boterham. Daarna ging hij meteen weer spelen en na een half uurtje mochten we naar huis. Wij merken echt niks aan hem en hij is super vrolijk. Lijkt beter te slapen en vrolijker wakker te worden, dus tot nu toe super positief!
Ohja, het badderen met de vette watten in zn oortjes moeten we nog even onder de knie krijgen. Die trekt hij er heel graag uit, dus uiteindelijk vanavond maar met een washand gewassen馃槄
Heel veel succes morgen馃崁