11 Reacties

vorig jaar

Wij hebben de qute q-sleep gebruiken hem regelmatig..

vorig jaar

Wij hebben het bedje van Koelstra met een los matrasje extra. Super fijn ding omdat er een verhoger in zit. https://www.babypark.nl/koelstra-travelsleeper-t5-campingbedje-met-verhoger.html

vorig jaar

Wij hebben een campingbedje van qute. Gewoon de goedkoopste, uit de aanbieding ook nog😅. Wel met een extra matrasje. Wij hebben m bij de oudste gebruikt voor buiten in de tuin. En ook heeftie nog een tijdje in de keuken gestaan als box. Voor de middelste hebben we m eigenlijk niet gebruikt. En nu laatst toen het lekker weer was had ik m weer uit t stof getrokken om in de tuin te zetten. Fijn bedje, makkelijk op te zetten ook.

vorig jaar

Wij hebben 1 van Novi baby. Hier zit een aankleedkussen bij die je er op kan klikken. Wij vinden dit mega handig. Wat we ook fijn vinden is dat de bodem verhoogd kan net als bij een box. Hierdoor hoef je niet helemaal te bukken wanneer je kindje zelf nog niet zit. Er zit een hoes met schouderband bij om alles bij elkaar te houden

vorig jaar

Reactie op demidv

Wij hebben 1 van Novi baby. Hier zit een aankleedkussen bij die je er op ka ...
Wij hebben er wel een los opvouwbaar matrasje in omdat de meeste campingbedjes best hard zijn.

vorig jaar

Wij gewoon van prenatal, en inclusief matrasje, als we plek over hebben nemen we der iegen ledikant matras mee. (Met 2 kids vaak geen plek over helaas)

vorig jaar

Wij hebben de Lionelo Sven plus. Hebben ook een simpele camping bedje voor als er iemand een middag bij ons komt slapen (vriendinnen hebben ook kinderen) maar vind de lionelo super! Voordeel zijn: Hij kan voor een baby omhoog gezet worden, net zoals ledikantje. - er zit een klamboe bij! Dat is voor mij de voornamelijkste reden van koop, in Italië heb je soms best last van muggen/wespen en schorpioenen, nou ik vind het wel een fijn idee dat deze hoor heel mooi afsluit en tevens ook voor dreumissen gebruikt kan worden omdat mijn oudste zoontje ook gewoon nog kan staan in het bedje. Hij heeft een aankleedkussenblad (deze heb ik nooit gebruikt met verschonen/aankleden deed ik het immers gewoon vaak op bed. Verder heeft hij nog wat opbergvakjes en nog een steun voor andere spulletjes (is niet perse nodig maar soms wel handig) En je zou het als speelbox kunnen gebruiken omdat 1 zijkant nog open kan. Een kruipend kindje kan er dan zo zelf in en uit kruipen ( ook dit heb ik verder nooit gebruikt) Bij al mijn campingbedjes gebruik ik een dikker matrasje (camping matras opvouwbaar) dit omdat ik dat andere veels te dun vind. Ook al wordt een dikker matrasje afgeraden bij mij is nog nooit wat gebeurd en ik kan mij niet voorstellen dat ze er tussen kunnen vallen (dit wordt dus beweerd?, nou ik vraag mij af hoe dan) Al met al bedenk goed hoevaak en waarvoor je het gaat gebruiken. Ga je nooit naar het buitenland op vakantie, neem dan een simpel bedje, is meer dan voldoende. Maar ga je wel eens naar een land met gekke beestjes dan is de overweging het waard om een uitgebreid bedje te kopen. Er zijn ook altijd wel losse horren te koop, maar deze sluiten vaak toch minder mooi af. Zorg dat het bedje de standaard maten hebben, dit makkelijker met hoeslakens kopen, dikker matrasje etc. Sommige zijn vierkant of net wat breder/kleiner en dan zit je al met het probleem dat een dikker matrasje of je eigen hoeslakentje niet past. En nog 1 tip als je voor een uitgebreid bedje gaat. Ik zelf heb hem als basis bedje in de hoes zitten (scheelt een hoop vouwwerk als je hem snel voor een basis bedje wil gebruiken.) De rest van de spullen heb ik los op zolder liggen, ga ik dan een keer naar Italië of iets dan pas gooi ik alles erbij in. ;) Succes met een keuze maken.

vorig jaar

Wij hebben de Deryan, heel blij mee. Ter grote van een rugtasje. Fijn om overal mee heen te nemen.

vorig jaar

Reactie op Samen met jou.

Wij hebben de Deryan, heel blij mee. Ter grote van een rugtasje. Fijn om ov ...
Kan trouwens van 0 tot 1 jaar en van 0- tot 2,5 jaar. De laatste hebben wij.

vorig jaar

Wij hebben een deryan peuter tentje gekocht. Kan ze lekker lang mee doen en makkelijk mee te nemen. De auto zit al zo vol met alles wat mee moet als je eens ergens naar toe gaat, en het tentje kan je zo ergens tussen stoppen.

vorig jaar

Reactie op Anoukenbaby

Wij hebben een deryan peuter tentje gekocht. Kan ze lekker lang mee doen en ...
Wij hebben hier twee van. Eén voor de baby en een voor de peuter. Ze kunnen er zelf niet uitklimmen of de rits openen en kunnen er ideaal in slapen op de boot, bij vrienden, een verjaardag oid.