11 Reacties
vorige week
Wat naar! Ik heb lang glutenvrij moeten eten. Mijn tip om een keertje lekker te gaan neuzen bij Craft in Amsterdam of Arnhem. Ze hebben daar echt heel lekkere dingen zoals brood en croissant die zich goed in laten vriezen
vorige week
Reactie op liskhou
Diagnose wordt uiteindelijk gesteld n.a.v. bloedtesten via de kinderarts
Sorry zag het niet haha. Oh toch wel. Want er word weer gezegd dat dat niet kan . Of dat het niet betrouwbaar is. Dan ga ik het nog een keer aankaarten en waaraan merkte je het dat je dochtertje het heeft ,symptomen?
4 dagen geleden
Wij hebben ook 2 maanden geleden gehoord dat ons zoontje coeliakie heeft. Zo sneu vind ik het voor hem. Hij moest al maandenlang een paar keer per week overgeven en had daarnaast ook last van obstipatie.
Ik merk wel gelijk verschil met het glutenvrije dieet. Hij is veel vrolijker, slaapt beter en geeft niet meer over. Zijn darmen zijn nog niet helemaal rustig, maar dat heeft denk ik tijd nodig. Het maakt me wel elke keer zo onzeker, dan ga je toch twijfelen aan kruisbesmetting.
Ook wij kwamen erachter via een bloedtest, dat waren torenhoge waarden. Ik zal je op Instagram toevoegen en misschien kunnen we zo tips uitwisselen!
4 dagen geleden
Reactie op Anne9300
Wij hebben ook 2 maanden geleden gehoord dat ons zoontje coeliakie heeft. Z ...
Ah echt zo zielig hé! Fijn dat het een stuk beter gaat al. Wij merkten ook al heel snel verschil gelukkig!
Ik zie je verschijnen op instagram! Leuk om onderling tips etc uit te wisselen!