12 Reacties

2 jaar geleden

Zelf heb ik deze gekocht en ga hem gebruiken als commode in de winkel stond die er ook in het zwart en ingedeeld als commode maar staat op afdeling ladekasten

2 jaar geleden

Reactie op Mommytobe 🩷

Zelf heb ik deze gekocht en ga hem gebruiken als commode in de winkel stond ...
Leuk! Ik bedoelde eigenlijk: de commode zelf hebben we al, maar ik zoek mandjes/bakjes voor erin om alles te organiseren. Skubb bakjes van Ikea had ik bij de vorige, maar ik vind die bakjes toch niet helemaal ideaal.

2 jaar geleden

Ik heb dezelfde ikea commode gekocht als op de foto en deze commodemanden erbij genomen in een nude tint. En de verschoonmand uiteraard. Vond ik fijner dan de ikea ladeverdelers.

2 jaar geleden

Ik heb kuggis van Ikea! Past niet helemaal perfect in m’n commode maar ik vind het alsnog erg handig; - Je kan ze er makkelijk uithalen (met schoonmaken) - je kan per bak een maat doen en zo hou je ook bijv. Al die cadeautjes in 1x op de juiste plek - Als je kind nog zo hard groeit kan je makkelijk bakjes wisselen; maat 50 eruit maat 62 erin (heb altijd 2 maten in commode) - ze hebben een deksel dus je kan ze eenmaal uit de commode stapelen - verschillende maten stapelbaar op elkaar Echt, ik heb ontelbaar kuggis bakken voor de kinderen (nog steeds), labelen en klaar is Kees

2 jaar geleden

Wij hebben de Mika babykamer van TWF en via Amazon heb ik lade verdelers besteld die je heel makkelijk aanbrengt met een soort plakstrip. Het is nog niet helemaal af, ik wil nog een paar bakjes voor de losse spulletjes, maar dit is het tot nu toe:

2 jaar geleden

.

2 jaar geleden

.

2 jaar geleden

Ik gebruik ook de skubb, in de la vind ik ze juist mooi, niet goed opvallen en ze zijn praktisch. Voor de rest van m'n huis gebruik ik de witte gevlochten mandjes van action.....maar die vind ik niet geschikt voor de commode

2 jaar geleden

Reactie op Shenkie2021

Ik heb kuggis van Ikea! Past niet helemaal perfect in m’n commode maar ik v ...
Deze zien er handig uit!

2 jaar geleden

Ik heb de stuk bakken van de Ikea. Zijn er in verschillende afmetingen, dus er is altijd wel een combinatie die past. Je kunt ze gewoon los kopen, dus zit ook niet vast aan een set die dan net wel of net niet passend is

2 jaar geleden

Reactie op Maelyn

Ik heb de stuk bakken van de Ikea. Zijn er in verschillende afmetingen, dus ...
Oooh, ik wist niet dat de Skubb bakken per stuk te koop zijn. Heb de hele set en die passen net niet lekker in onze commode.

2 jaar geleden

Reactie op JPx21

Oooh, ik wist niet dat de Skubb bakken per stuk te koop zijn. Heb de hele s ...
De bakken heten Stuk, zijn denk ik ongeveer hetzelfde als de Skubb alleen dan inderdaad per stuk en verschillende afmetingen :)