11 Reacties

vorig jaar

Wij hebben de Deryan peuter tent, hoewel een super handig ding bv op het strand of op vakantie...onze dochter slaapt er echt niet in! Ze speelt er wel in. Dus ik zou persoonlijk voor logeren eerder kiezen voor camping bedje ipv tentje maar goed, misschien dat andere baby's er wel in slapen natuurlijk!馃槉

vorig jaar

Wij hebben een derjan tentje. Onze jongen heeft er een week lang heerlijk in geslapen. En het tentje is ook al meerdere malen meegeweest naar het strand. Ideaal

vorig jaar

Reactie op Bobbienon

Wij hebben de Deryan peuter tent, hoewel een super handig ding bv op het st ...
Ik heb een gewoon campingbedje maar vind het nogal een groot ding om telkens mee te nemen. Gebruik deze vooral om haar buiten in de tuin te leggen als een soort box. Zoek echt iets compacter. Maar thx voor het meedenken 鈽猴笍

vorig jaar

Reactie op SvT44

Wij hebben een derjan tentje. Onze jongen heeft er een week lang heerlijk i ...
Hoe heb jij hem zo ingestopt? Ik kan er heen dekens bij doen want kan nergens onder gestopt zegmaar haha

vorig jaar

Reactie op liefleven

Hoe heb jij hem zo ingestopt? Ik kan er heen dekens bij doen want kan nerge ...
Ik heb deze overgenomen van een collega. Er zat een slaapzak (die bij het tentje hoort) bij gedaan. Dus hij ligt in zijn eigen slaapzakje in de slaapzak van de tent. Die heb ik dicht geritst. Die slaapzak zit met klittenband aan de onderkant van het tentje vast.

vorig jaar

Reactie op liefleven

Hoe heb jij hem zo ingestopt? Ik kan er heen dekens bij doen want kan nerge ...
Ow en misschien een beetje gek. Maar ik had het matrasje van het tentje in die slaapzak gedaan, waardoor er beetje spanning stond op die slaapzak van het tentje. Dan cre毛er je beetje een strak gevoel haha. Matrasje hoort natuurlijk normaal gesproken in de rits onder het tentje. Maar ik deed het even anders馃き

vorig jaar

Wij hebben het deryan peuter tentje, zowel de oudste van 3 jaar als de jongste van 9 maanden slaapt er prima in. Heel makkelijk mee te nemen en mag als handbagage het vliegtuig in! Echt super handig ook voor op het strand en je hebt gelijk goed bescherming tegen muggen etc.

vorig jaar

Reactie op SvT44

Ow en misschien een beetje gek. Maar ik had het matrasje van het tentje in ...
Ooohh ik wist niet dat er een slaapzakje bij hoorde. Wat grappig. Lekker nestje zo馃グ

vorig jaar

Reactie op liefleven

Ooohh ik wist niet dat er een slaapzakje bij hoorde. Wat grappig. Lekker ne ...
Die kun je er los bijkopen. Deze is dat

vorig jaar

Ik heb de Qute Q-camp tent en deze op vakantie gebruikt. Opgevouwen is hij wel wat groter dan de Deryan tent, maar wel makkelijker. Gewoon dubbelvouwen en dichtritsen en klaar is kees. We hadden voor de vakantie geoefend, dus de tent in het ledikant bedje gedaan en tent open gelaten en eerst de dutjes overdag hierin. Eerste keren was het meer de tent aanraken en verkennen dan slapen, maar na een paar keer ging ze lekker slapen. Later de tent ook dicht gedaan. Op vakantie heeft ze er goed in geslapen. We waren met de auto.