14 Reacties

vorig jaar

Ik wist niet dat deze dag bestond, dankjewel voor de tip! Ik ga ze gewoon een fijne dag van de pedagische medewerker wensen en bedanken voor het altijd goed verzorgen van mijn kind. Want waarom moet je iets materialistisch geven? Er aan denken, een compliment geven en het hele jaar door vriendelijk zijn doet volgens mij meer dan een reep chocola 😁

vorig jaar

Wij kregen een mail vanuit de leiding of we dit jaar kaartjes konden geven. Dus ik heb een paar leuke kaartjes gekocht en daar ga ik nog een leuke tekst op schrijven. Vorig jaar kwamen ze met het idee om voor iedereen 1 roosje te geven. Misschien heb je hier iets aan ☺️

vorig jaar

Reactie op Esma55

Wij kregen een mail vanuit de leiding of we dit jaar kaartjes konden geven. ...
Btw; op de basisschool doen ze er niks mee. Maar mijn 2e zit op peuterspelen en op zijn groep doen ze dus wel iets. Dus ik heb maar 4 leidsters waar ik iets voor hoef te doen 🙈 En anders gewoon koekjes bakken in leuke figuurtjes? 1 a 2x bakken en je hebt al een flink aantal koekjes. Gewoon een pakje zandkoekjes van de AH ofzo. Bij de wibra hebben ze vaak van die zakjes die je dicht kan plakken. Misschien leuk stickertje erop? Beetje last minute improvisatie ideetje 😅

vorig jaar

Wij hebben een weckpot gedaan met allemaal tiny tony choco erin en de tekst: bedankt dat jullie zo goed voor onze 'tiny' zorgen. Lekker cheasy, maar ze zit net op de opvang en eigenlijk geen idee hoeveel juffen ze heeft etc. Vond dat we er nu nog wel mee weg konden komen 😋
Hier thema Betuwe, dus klein flesje verse sap met daaraan een kaartje jij bent een toffe peer. En hier een klein bedankje op geschreven.

vorig jaar

Ik werk zelf in het onderwijs dus heb vooral bedacht waar ik zelf blij van word. Het is dus een kaart geworden met een tekstje bedankt en een “tekening” erin van mijn 8 maanden oude zoontje.

vorig jaar

Wij gaan wel lekker cliché voor chocola. Hebben een doos Celebrations gekocht 😄

vorig jaar

Reactie op eskimoos

Wij hebben een weckpot gedaan met allemaal tiny tony choco erin en de tekst ...
Toppppp, bedankt, dit hebben we ook gedaan met nog wat complimentjes ook in de pot!

vorig jaar

Bedankt allemaal voor de leuke ideeën! 🥰

vorig jaar

Gewoon een lief berichtje in hun app zetten hoe je het daar ervaart kan ook. Hoeft niet groots. Het is leuk voor ze om even de waardering te krijgen.

vorig jaar

Het gaat erom dat je even een soort ‘stil staat’ en een blijk van waardering laat zien. Hoeft echt niet perse een cadeautje of chocolade te zijn! Een lief kaartje met een persoonlijk verhaaltje is altijd goed! Ik merk vooral zelfs als pedagogisch medewerker dat je vaak tussen wal en schip valt. Wij zijn geen onderwijs of maar ook geen zorg.. terwijl als je goed nadenkt vallen we onder allebei 🙈 Ik kan altijd heel erg waarderen als ouders even wat tegen je zeggen, en je even bedanken. We zijn toch samen jullie kindjes op aan het voeden 💜

vorig jaar

Wij zijn net verhuisd en op deze opvang mag er alleen bij geboorte of wanneer je de groep verlaat, getrakteerd worden. Ook mag er dan niet met eten getrakteerd worden. Ik heb daarom met de kinderen allemaal handjes op papier gezet met verf en daar bij 100000x dank voor alles wat jullie doen

vorig jaar

Ik heb een roosje gekocht, met een kaartje eraan. Bedankt dat jullie mij laten groeien en bloeien.

vorig jaar

Ik heb mentos in weckpotjes gedaan en laten bedrukken met compli-mentos en dan de naam van zijn vaste leidsters. In een leuk cadeauzakje met een kaart met foto van hem en de leidsters en de kaart is beschilderd door de kunstenaar in de dop, natuurlijk ook een lieve tekst.