20 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb via bol.com het 9 maanden boekje gekocht. Genoeg ruimte voor tekst en foto's
3 jaar geleden
Ik heb ook via bol.com het 9 maanden boekje oei ik groei en vind hem top!
3 jaar geleden
Ik heb via bol.com eentje van beppie gekocht! Zeker een aanrader 😁 Je krijgt er leuke stickers bij van verschillende weken voor bij de buikfoto’s, je kan een gratis ebook met recepten erbij downloaden en ook het boek zelf is super leuk! Per week heb je 4 pagina’s met ruimte voor foto’s, vragen en een blad voor je eigen tekst. Ook zitten er een to do lijst, afspraken lijst, uitzetlijst en ontspanningsdingen in zoals kruiswoordpuzzel en mandala 😊
3 jaar geleden
Reactie op Yikes
Ben het wel op mn telefoon allemaal aan het bijhouden maar ookal hebben we ...
Ik heb helaas pas op 13 juni mijn eerste echo… ben dan 8+3. Zodra we daar zijn geweest en het hartje hebben gehoord dan ga ik schrijven 🤭 Aan de andere kant heb ik ook wel zin om nu al te beginnen
3 jaar geleden
Mijn zwangerschapsdagboek met Sophie Giraf van uitgever Kosmos is heel leuk. Heb ik gekregen van mijn leidinggevende bij mijn vorige zwangerschap. Je kan hier echt alles in bijhouden
3 jaar geleden
Ik heb echt nèt het invulboek van Birth Lines besteld! Ik lees er op insta veel goede verhalen over. https://store.birthlines.com/products/het-begin-van-jouw-leven-invulboek
Een zwangerschaps en babyinvulboek in één😍 En er is een tweede invulboek op komst voor de leeftijd 1-10 jaar. Die ga ik ook direct kopen als hij beschikbaar is.