20 Reacties

3 jaar geleden

Ik gebruik de journal in de sprout pregnancy app ☺️ heeft een leuke layout en je kunt het exporteren naar pdf waarmee je zelf naar de printshop kunt om het uit te printen in de vorm hoe jij het wil

3 jaar geleden

Ik heb net voor de 2e keer het Oei ik groei zwangerschapsdagboek gekocht. Vorige keer veel gebeurd en dus veel te vertellen. Erg leuk icm allerlei fotomomenten. Heb ze de vorige keer allemaal besteld en vergeleken. 😅🤣🤣

3 jaar geleden

Ik heb via bol.com het 9 maanden boekje gekocht. Genoeg ruimte voor tekst en foto's

3 jaar geleden

Reactie op Syl500

Ik heb net voor de 2e keer het Oei ik groei zwangerschapsdagboek gekocht. V ...
Deze heb ik ook besteld. Komt als het goed is vanavond binnen 😊

3 jaar geleden

Reactie op Melis_

Deze heb ik ook besteld. Komt als het goed is vanavond binnen 😊
Welke is dat precies? Kan 'm niet vinden op bol.com maar ik ben ook geïnteresseerd

3 jaar geleden

Ik heb ook via bol.com het 9 maanden boekje oei ik groei en vind hem top!

3 jaar geleden

Ik vind die van Pauline Oud heel leuk

3 jaar geleden

Ik heb via bol.com eentje van beppie gekocht! Zeker een aanrader 😁 Je krijgt er leuke stickers bij van verschillende weken voor bij de buikfoto’s, je kan een gratis ebook met recepten erbij downloaden en ook het boek zelf is super leuk! Per week heb je 4 pagina’s met ruimte voor foto’s, vragen en een blad voor je eigen tekst. Ook zitten er een to do lijst, afspraken lijst, uitzetlijst en ontspanningsdingen in zoals kruiswoordpuzzel en mandala 😊

3 jaar geleden

Reactie op Mads9w

Ik vind die van Pauline Oud heel leuk
Inderdaad heel leuk! Die was ik nog niet tegengekomen

3 jaar geleden

Ik heb net die van Pauline Oud besteld plus nog een echo boekje. Bij Bruna samen voor 21€ dus dat is ook niet prijzig

3 jaar geleden

Ik heb deze gekocht, durf er alleen nog niet in te beginnen tot ik weet of alles helemaal goed is🙈🥲

3 jaar geleden

Reactie op nsba

Inderdaad heel leuk! Die was ik nog niet tegengekomen
Ik heb die nu ook besteld 😬

3 jaar geleden

Reactie op Yikes

Ik heb deze gekocht, durf er alleen nog niet in te beginnen tot ik weet of ...
Heel herkenbaar gevoel 🤭

3 jaar geleden

Reactie op Mich124

Heel herkenbaar gevoel 🤭
Ben het wel op mn telefoon allemaal aan het bijhouden maar ookal hebben we het hartje gehoord met 6+6, voor nu durf ik het nog niet aan er “echt” mee te beginnen Volgende week weer een afspraak, zou dan 8+4 moeten zijn

3 jaar geleden

Ik heb mijn negen maanden babyboek van bol.com

3 jaar geleden

Reactie op Yikes

Ben het wel op mn telefoon allemaal aan het bijhouden maar ookal hebben we ...
Ik heb helaas pas op 13 juni mijn eerste echo… ben dan 8+3. Zodra we daar zijn geweest en het hartje hebben gehoord dan ga ik schrijven 🤭 Aan de andere kant heb ik ook wel zin om nu al te beginnen

3 jaar geleden

Reactie op Mich124

Ik heb helaas pas op 13 juni mijn eerste echo… ben dan 8+3. Zodra we daar z ...
Ik ook hoor haha Daarom hou ik wel alles wat ik er in wil zetten bij zodat ik het gewoon kan overschrijven 😅

3 jaar geleden

Mijn zwangerschapsdagboek met Sophie Giraf van uitgever Kosmos is heel leuk. Heb ik gekregen van mijn leidinggevende bij mijn vorige zwangerschap. Je kan hier echt alles in bijhouden

3 jaar geleden

Ik vind het zo lastig omdat ik niet kan kiezen. Ik vind er zoveel leuk.

3 jaar geleden

Ik heb echt nèt het invulboek van Birth Lines besteld! Ik lees er op insta veel goede verhalen over. https://store.birthlines.com/products/het-begin-van-jouw-leven-invulboek Een zwangerschaps en babyinvulboek in één😍 En er is een tweede invulboek op komst voor de leeftijd 1-10 jaar. Die ga ik ook direct kopen als hij beschikbaar is.