12 Reacties

2 jaar geleden

Welke schoonmaakazijn haal jij daar? Ik ga er heen voor verzorgingsproducten, en de kneip spullen! Die zijn stukke goedkoper en heerlijk voor in bad

2 jaar geleden

Ik gebruik zelf weleens producten van tetesept. Is in Nederland bij de kruidvat wel te koop, maar is eigenlijk een Duits merk. Is volgens mij niet echt schoonmaakmiddel, meer douchegel enz. Verder ken ik geen Duitse producten. Maar gebruik gewoon wat jij fijn vindt zou ik zeggen.

2 jaar geleden

Reactie op Kersje23

Welke schoonmaakazijn haal jij daar? Ik ga er heen voor verzorgingsproducte ...
Deze gebruik ik😍

2 jaar geleden

Laatste keer dat ik er was heb ik de DM leeg gekocht: - Luiers - Billendoekjes - Netbroekjes voor mama na de bevalling - zoogkompressen voor mama - maandverband / inlegkruisjes - Een crème soortgelijk als sudocreme (blauw doosje) zelf niet bekend mee maar iedereen benoemd dat deze fijn moet zijn. Eigenlijk alles wat betreft baby heb ik wel iets mee genomen om het uit te testen of ik het fijn vindt voor de kleine en er ook tegen kan.

2 jaar geleden

Reactie op xLaan

Laatste keer dat ik er was heb ik de DM leeg gekocht: - Luiers - Billendoe ...
Goeie! Ik ga ook even kijken, dankjewel😁

2 jaar geleden

Ik zou zeker lekker gaan shoppen bij DM, scheelt veel in de prijs met kruidvat. Lekkere olie om op je buik te smeren bijvoorbeeld maar ook makeup en shampoo koop ik graag bij DM. De luiers zijn geloof ik een paar cent goedkoper dan kruidvat eigen merk maar scheelt toch iets! 😄 Verder vind ik het bio merk van eten ook goed, ze hebben van die groente/fruit spreads voor op brood of crackers, ik vind de paprika/chili en de mango/papaya heel lekker. Zit verder ook geen rotzooi in. Oja en wasmiddel scheelt geloof ik ook in prijs met in Nederland! Geniet van jullie dagje uit🤩

2 jaar geleden

Weleda🙌🏻 scheelt volgens mij bijna de helft Ik haal ook altijd mn zonnebrand bijv in Duitsland omdat het zoveel scheelt🥲

2 jaar geleden

Sowieso leuke new born kleertjes bij de DM :) Wij gebruikten ook best vaak Heilwolle voor de billetjes van ons zoontje toen hij wel eens uitslag oid had. Beter dan welk cremetje dan ook en hebben ze bij ze ook bij de DM. Verder indd lekker groentespreads voor op brood en sowieso gewoon fijne bio producten bij de DM. Ah en de NUK spenen waren de enige die ons zoontje wilde en zijn ook nog eens zo anatomisch als het zijn kan (veel beter dan bv Bibs). Shopse!

2 jaar geleden

Reactie op leochris

Sowieso leuke new born kleertjes bij de DM :) Wij gebruikten ook best vaak ...
Hoe gebruik je die heilwolle precies?

2 jaar geleden

Ik woon zelf in Duitsland dus ik weet niet of het voor nederlandse appstore beschikbaar is maar download de app, dan zie je nog de aanbieden goed en met een account soms wat extra. ;) Wij halen alles voor onze kleine ook bij DM of Rossmann.

2 jaar geleden

Reactie op Aivlis

Hoe gebruik je die heilwolle precies?
Gewoon een stukje afscheuren en in de luier leggen tegen de aangedane plekjes 😊 na het verschonen weggooien en een nieuw stukje erin!

2 jaar geleden

Reactie op leochris

Gewoon een stukje afscheuren en in de luier leggen tegen de aangedane plekj ...
Thanks voor de uitleg! We hebben het vanmiddag gekocht bij de DM!