3 Reacties

7 maanden geleden

Wij hebben de deryan. Maar op de foto die je ziet is ze 6 maand en steekt ze al bijna met haar hoofd er uit.. rond 9 maand hebben we het weer gebruikt, dat kon nog net.. ik denk eerlijk gezegd dat ze er nu te groot voor is. Ook om zo weinig bewegingsruimte in het slaapzakje te hebben. Maat dat ligt er natuurlijk aan hoe je kindje slaapt. Als zitje zou ik het op een lange vlucht misschien overwegen, maar vind dan dat ze net zo goed bij 1 van ons 2 op schoot zit.. Dus mijn kind kennende zou ze er niet meer op gaan slapen, dan nog eerder in de arm😅. Maar als je kindje een hele makkelijke slaper is kan het nog voor je werken.

7 maanden geleden

Reactie op eskimoos

Wij hebben de deryan. Maar op de foto die je ziet is ze 6 maand en steekt z ...
Dankjewel voor je reactie. En ik zie een koptelefoon? Werkt dat goed?

7 maanden geleden

Reactie op h95

Dankjewel voor je reactie. En ik zie een koptelefoon? Werkt dat goed?
Ja die werkt opzich wel goed hoor! In het vliegtuig kom je er opeens achter hoeveel lawaai dat ding maakt😅 Er zat ook iets drukregulerends in, en ze leek geen last te hebben van haar oren, maar dat kan ook door het flesje en speentje komen😅. En ze zijn goed op maat te stellen met haar hoofd! Maar eerlijk gezegd denk ik hier ook van dat ze die nu meteen van haar hoofd aftrekt. Gebeurt hier ook bij zonnebril en dergelijke 🤷‍♀️... is haar karakter een beetje😉