5 Reacties

vorig jaar

de onderkant ee niet recht of vast genoeg open gezet? is hier vaak het probleem

vorig jaar

ja, wij hebben deze flessen ook voor onze dochter van 2 omdat dit de enige fles was waaruit ze wilde drinken toen ze een baby was. maar eerlijk gezegd zijn het rot flessen, gaan snel lekken. je moet inderdaad met beleid het ventiel aan de onderkant erop leggen en dan vooral niet te strak dicht draaien onder. wij checken altijd even met water eerst of tie lekt, want dat is echt heel irritant als de melk verloren gaat.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

vorig jaar

Het membraam en de onderkant moeten goed droog zijn voordat je ze in elkaar draait. Ook zorgen dat deze er recht in ligt.Het gaatje in het membraam, dat stukje wat uitsteekt, moet wel open zijn anders zuigen ze vacuüm. Wij hebben nooit lekkende flessen als we hierop letten.

vorig jaar

Wij hadden ook de difrax flessen en ik vind het maar rot dingen. Ze zuigen snel vacuüm en zoals gezegd moet de onderkant met "beleid" in elkaar gezet worden. Ik heb nu de difrax speen op een dr brown fles gedaan. Dit voorkomt bij mij veel irritatie. 🤭

vorig jaar

Bij de eerste hadden wij dat ook, de bodem trok krom door de flesverwarmer waardoor de ventielen niet meer aansloten. Deze gebruiken we nu niet meer en op af en toe een ongelukje na, gaat het nu goed.