141 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Linnn93
Vaseline of labello oid, droge lucht in het ziekenhuis zorgt voor mega drog ...
Haha dat laatste! Bedankt voor de tips😁
2 jaar geleden
Wat bij mij heel hoog op lijstje stond was een lekker zittende bh, tshirt en legging. Ook hebben wij er wat lekkers te drinken en eten in gedaan. Bij mijn vorige twee bevallingen merkte ik dat ik soms wat anders wilde dan koffie, thee of appelsap. Dus bij ons zit er een flesje cola en wat lekkers te snoepen in de tas.
2 jaar geleden
Ik ga een hele collectie onderbroeken meenemen 🤭
Ik zat zelf ook te denken aan vaseline en ruim zittende (nacht)kleding.
Ook neem ik gedroogde worsten mee. Mocht het zolang niet eten, dus dat gaat er als eerst in als de kleine geboren is 🤭🤭
Het is mijn eerste kindje, dus ik lees ook even mee voor tips.
2 jaar geleden
Dextro!!! Tijdens weeen niet kunnen eten en dit lukte wel. Tip ook op tijd nemen voordat je al flauw bent
2 jaar geleden
En warme sokken. Als je bijvoorbeeld op zo’n bal zit dan is de grond koud en schoenen wil je echt niet aan.
Badjas is ook heel fijn voor erna
2 jaar geleden
Cola inderdaad, (alcoholvrije) bubbels, snackjes, sokken, haarelastiekjes, massage-olie (voor tijdens het opvangen van weeën, kan je partner ook iets doen).
2 jaar geleden
Flexibele bidon (waar je in kan knijpen); superfijn als je erna moet plassen
2 jaar geleden
Ik had super veel ingepakt toen ik zwanger was van de eerste. Warme sokken, dextro, eten, etc. We hadden geen tijd meer om de tas uit de auto te halen, zo snel ging het. Wat ik heb gemerkt is dat vooral fijn zittende kleding en wat te eten/drinken lekker is voor na de bevalling.
2 jaar geleden
Ik hoorde van mn schoonzus, vaseline voor de eerste baby poep, omdat je dit er anders ongeveer af moet schuren🙈
Ik volg verder even voor tips!
Ik heb nu
Een tshirtjurkje
Een pyjama met jasje met knoopjes
Badjas
Badslippers
Pantoffels
Warme sokken
Voedingsbh
Ik ga er nog een legging in doen en ben nog op zoek naar een lekkere oversized trui voor als we naar huis gaan.
Voor baby heb ik 2 pakjes/2 mutsjes/2 paar sokjes/2 rompertjes/jasje
Verzorgings producten (ik weet niet wat ze in het ziekenhuis gebruiken, maar ik wil bijvoorbeeld geen zwitsal/naif ofzo gebruiken dus dan neem ik liever zelf wat mee)
Je hoeft zelf geen kraamverband enzo mee toch?
2 jaar geleden
Extra setje kleren voor partner.
Snacks / drinken wat je lekker vindt.
Kauwgom.
Haar elastiekjes.
Je eigen verzorgingsproducten.
Slippers voor de douche
Pantoffels
Eventueel camera