11 Reacties

2 jaar geleden

Lijkt wel oud bloed. Hoe heb je gedronken vandaag? Of iets specifieks gehad wat voor verkleuring kan zorgen? Heb je nog andere klachten? Pijnklachten in je flanken? Zou echt even urine gaan inleveren bij de huisartsenpost om een uwi uit te sluiten.

2 jaar geleden

Ik heb vandaag gewoon echt voldoende gedronken. En niet iets gehad wat voor verkleuring kan zorgen maar voor de rest geen pijn of iets.

2 jaar geleden

Reactie op Engel4621

Ik heb vandaag gewoon echt voldoende gedronken. En niet iets gehad wat voor ...
Hmm… ik zou voor de better safe than sorry gaan en urine naar de huisartsenpost brengen. Evt ook een echo vragen ter geruststelling. Ik ben zelf vpk, maar dit zou mij niet helemaal lekker zitten. Je hebt geen gevoel dat je lekt, veranderde afscheiding oid?

2 jaar geleden

En jeuk? Heb je toenemende jeuk?

2 jaar geleden

Nee heb echt voor de rest nergens last van alleen nu 2 keer naar het toilet geweest en dit gehad.

2 jaar geleden

Tja, ik blijf dan toch bij mijn advies om het in ieder geval uit te sluiten. Mijn gedachten gingen namelijk ook nog even naar zwangerschapscholestase, daarbij krijg je ook urine-verkleuring of toename van afvalstoffen in urine. Kan van hormonen komen maar dus ook van een infectie. Laat je even weten wat je gaat doen? Hoop dat je er snel van af bent en dat alles goed is!🍀

2 jaar geleden

Ja ik ben nu net weer naar het toilet geweest en nu in me urine toch weer normale gele kleur. Dus weet niet zo goed of ik dan nu nog moet bellen of het nu gewoon over is

2 jaar geleden

Reactie op Engel4621

Ja ik ben nu net weer naar het toilet geweest en nu in me urine toch weer n ...
Ik zou er zeker gewoon naar laten kijken. Beter een keer teveel dan te weinig een controle

2 jaar geleden

Evt bietjes oid gegeten? Of iets anders met veel kleurstoffen?

2 jaar geleden

Nee niks geks gegeten wat de verkleuring kan veranderen.

2 jaar geleden

Lijkt idd niet bruin maar rozig rood achtig. Zal even doorbellen als ik jou was met deze foto erbij sturen. Misschien urineweg infectie? Liever te vaak bellen als te weinig.