21 Reacties

vorig jaar

Goeiemorgen! Misschien vuilniszakken meenemen?

vorig jaar

Reactie op MommyNous

Goeiemorgen! Misschien vuilniszakken meenemen?
Ja dit is sowieso een optie idd :) hoorde wel dat dit een breuk in het raam kan veroorzaken door de hitte!

vorig jaar

Wij hebben van tommee tippee een meeneem gordijn. Kun je met zuignapjes op het raam bevestigen. Super handig, gaat eigenlijk bij elk logeerpartijtjes of vakantie mee :)

vorig jaar

Reactie op Babynptj

Wij hebben van tommee tippee een meeneem gordijn. Kun je met zuignapjes op ...
Thanks voor de tip! Ga gelijk even checken :)

vorig jaar

Vuilniszak op raam plakken 😂

vorig jaar

Je hebt van de ikea een goedkoop verduisterend plisse gordijn die je op maat kan knippen & je plakt hem in het kozijn. Weegt bijna niets, flexibel en makkelijk mee te nemen. Als je echt gaat rondreizen werkt het denk ik niet..

vorig jaar

Het is een prijzige aankoop maar dit is wel een uitvinding. https://www.amazon.com/SlumberPod-3-0-Portable-Blackout-Sleeping/dp/B0B7PBRZX5 Te koop op Amazon. Je dat dit over een campingbedje of ledikant heen zetten.

vorig jaar

Reactie op P & W ❤️

Vuilniszak op raam plakken 😂
Dit doen wij ook altijd. Altijd zwarte Vuilniszakken en tape mee

vorig jaar

Aluminium folie werkt super goed! Raam beetje nat maken met plantenspuit en dan blijft de aluminium folie goed plakken. Werkt ook nog eens isolerend. Vuilniszakken hebben wij ook tijd gedaan maar dat gaat helemaal broeien als het echt warm is. Dus dat werkte niet zo fijn.

vorig jaar

Ik zag laatst bij Baby-Dump speciale vellen die je op het raam kan plakken hoor dit soort situaties

vorig jaar

Zelf zou ik of vuilniszakken gebruiken of het gewoon licht laten. Met onze oudste in Italië ook gedaan. Deze sliep in de woonkamer een beetje beschut en opzich ging dat helemaal prima. Hij was toen 8 maanden. Als we met de boot gaan is het ook niet altijd helemaal donker, dus meestal laten we het dan zo.

vorig jaar

Reactie op saskiat91

Zelf zou ik of vuilniszakken gebruiken of het gewoon licht laten. Met onze ...
Klopt inderdaad, als ze in de kinderwagen slaapt is het ook niet helemaal donker. Maar wil graag het zo fijn mogelijk voor haar maken, en het hopelijk het meeste lijkt op thuis, dus echt in het donker slapen 😌

vorig jaar

Wij nemen vuilniszakken en tape mee

vorig jaar

Wij gebruiken dikke Vuilniszakken en tape

vorig jaar

We gaan voor de vuilniszakken en tape denk ik ☺️

vorig jaar

Reactie op saskiat91

Zelf zou ik of vuilniszakken gebruiken of het gewoon licht laten. Met onze ...
Het is vooral zo dat mijn dochter alleen maar korte slaapjes van 45/60 min maakt als het niet zo donker is. Dus ik dacht voor haar lange middag slaap, en de nacht (vroege ochtend) is het wel fijn als ze die even lang op bed kan doen! De andere twee slaapjes zullen toch waarschijnlijk in de kinderwagen zijn als we ergens naar toe gaan of bij het zwembad 😁

vorig jaar

Ja deze hebben wij ook, ideaal! Ik gebruik hem nu voornamelijk bij mijn oudste, ik heb er 2 dus kan hopelijk deze zomer in Italië er ook mee vooruit voor de baby mocht het nodig zijn. Zelfs in een kamer met 2 ramen is het handig dat je er gewoon 1 kan verduisteren dat scheelt dan al een hele hoop. Maar de tip met aluminium folie kende ik nog niet, dus zal dat ook nog in mijn achterhoofd houden mochten er meerdere ramen aanwezig zijn.

vorig jaar

Reactie op CKJ24

Het is een prijzige aankoop maar dit is wel een uitvinding. https://www.a ...
Heb ook een goedkopere variant gevonden! Heb je er zelf ervaring mee? :)