8 Reacties

2 weken geleden

Hoeveel weegt ze ? Want mijn zoontje wordt zaterdag 2, heeft soms nog maat 80 maar gaat meer richting 86 nu, en weegt 17.4 kilo. Hij draagt maat 6... Wij hebben Rascal luierbroekjes.

2 weken geleden

Onze dochter draagt al een tijdje maat 6 snachts, sindsdien zelden dat ze doorlekt. In begin gebruikte we huismerk maar nu altijd pampers babydry

2 weken geleden

Pampers verkoopt inleggers die je in de luier kan plakken. Dan kan de luier veel meer opnemen

2 weken geleden

Ik had het met mijn zoontje ook heel erg, zelfs 2 luiers over elkaar hielp niet. Ik doe nu een wasbare inlegger van de Hema in zn luier voor het slapen gaan en sindsdien geen enkele ochtend meer doorgelekt!! Heb er zelf wel 4 in huis gehaald (worden per 2 verkocht)

2 weken geleden

Dank iedereen! Ik ga eens even kijken

2 weken geleden

Onze dochter lekte ook vaak door, ook met grotere maten en luierbroekje er overheen. Ik laat nu het rompertje los ‘s nachts, dat gaat goed.

2 weken geleden

Mijn dochter lekte snachts ook door met de kruidvat luiers, toen over gestapt naar pampers premium protection. Sindsdien nooit meer last gehad. Ik koop deze luiers altijd in de aanbieding en dan vind ik de prijs nog best mee vallen.

vorige week

Onze dochter heeft dezelfde maat en draagt 's nachts pampers baby dry maat 5! Ze plast wel erg veel 's nachts, dus soms verschonen we al wel een keer voor we naar bed gaan zodat ze niet in een te volle luier ligt. Onze dochter is geen heel goede slaper maar slaapt daarna meteen verder. Is misschien ook nog een optie :)