14 Reacties

10 dagen geleden

Ja hier ook. Als haar flesje leeg is. Als ze "te lang" moet wachten. Als ze haar zin niet krijgt.

10 dagen geleden

Ja hier ook mega driftbuien. We hebben hulp gevraagd bij het CB, want het was echt niet lollig meer. Op het KDV gaven ze het ook aan. Ze kan ook echt d'r adem inhouden totdat ze blauw wordt bij het boos zijn of bijten...Flink karaktertje dus😅

10 dagen geleden

Oh ja hier ook al maanden. Maar ik merk ook dat ze haar zus van 4 kopieert. Echt net zo dramatisch gillen, hoofd achterover gooien .. Heeeel intens hahaha.

10 dagen geleden

Ik lees een tekst die ik zelf had kunnen schrijven 😂😅 En als je dan 10x zegt 'nee dat is van mama afblijven' en hem weghaalt, dan gewoon weer proberen.. dit gaat nog wat worden 🤡

10 dagen geleden

Hier ook! Mijn dochter is helemaal obsessed met onze grote planten. Ik zeg 100 keer NEE, haal haar weg, probeer haar af te leiden maar gaat toch heletijd naar planten toe om graven en zand in haar mond te stoppen. Dan wordt ze ook echt boos, gaat huilen en na 5 seconden probeert ze het weer opnieuw zo frustrerend en vermoeiend.

10 dagen geleden

Ja hier ook, vooral als zn luier gedaan moet. Dan wordt die zo boos, gaat die met zn benen heel hard trappen en probeert die met al zijn kracht om te rollen en alles te pakken en op de grond te gooien 😂😂. Heel herkenbaar dus.

10 dagen geleden

Hier ook. Maar ook anderen slaan. Ik vind dat zo naar. Weet niet hoe ik dat kan stoppen.

9 dagen geleden

Ja hoooor, hier ook! Hij kan zich onwijs kwaad maken als hij z'n zin niet krijgt of gecorrigeerd wordt. Uit frustratie kan hij dan ook gaan slaan. Hij zal het vast niet slecht bedoelen, dus ik word ook niet boos maar ik corrigeer hem wel en zeg dan dat dat niet mag, want we gaan niet slaan. Ik denk dat het een kwestie is van consequent blijven en dat ze het op een gegeven moment gaan leren. Hoop ik 😂😅

7 dagen geleden

Wel fijn om te lezen dat er meerdere baby’s zo zijn 😋 Ik moet ook echt mijn best doen om mijn lach in te houden als hij een driftbui heeft. Dramakoning is het joh

7 dagen geleden

Ja met dingen gooien. En stampvoeten als iets niet mag!

3 dagen geleden

Hier ook een enorme driftkikker. Slaat dan druk om zich heen en slaat zichzelf op zijn hoofd, trekt haren en slaat ons in het gezicht als hij de kans krijgt. We proberen rustig te blijven en corrigeren als dit nodig is en vooral vertellen wat we wel willen zien. Blijft lastig want de ene keer wilt hij gevoerd worden, de andere keer zelf eten en ga zo maar door. Het is een fase 😂

3 dagen geleden

Ja hier ook hoor. Ze kan zich dan theatraal naar achteren gooien. Ze heeft een oudere stiefbroer die we wel eens videobellen, nu denkt ze iedere keer dat als ze naar onze mobiel wijst ze met haar broer kan bellen.... Ze legt dan ook haar hand op haar oor, van ik wil bellen. Ergens heel schattig maarja kan niet altijd en dan kan ze echt boos worden.....

3 dagen geleden

Als onze zoon iets wil wat niet mag dan balt hij z'n handen tot vuistjes en knijpt zo hard dat z'n armen trillen. Tegelijk laat ie z'n hoofdje helemaal zakken en schreeuwt het uit. Ik vind het ergens echt aandoenlijk dat hij aan 't leren is dat hij ook invloed uit kan oefenen op z'n omgeving, maar eenmaal nee blijft ook nee. Ik probeer alleen nee te zeggen als ik het echt niet goed vind, zodat ik me niet hoef te bedenken.

3 dagen geleden

Hier doet ze ineens met eten (vooral savonds) dat ze dan ineens boos is, en dan gaat ze staan in dr stoel terwijl ze gewoon vast zit en gaat ze met r ogen dicht knijpen net of ze heel hard zit te poepen🥲 en loopt ze helemaal rood aan En als ze dr zin niet krijgt ook, BOOS Ik weet ook niet zo goed hoe ik het aan moet pakken? Wil niet echt boos-boos worden, maar ook niet dat ze er aan went dat het maar normaal gevonden wlrd ofzo