19 Reacties

3 jaar geleden

Dromen niet, maar wel een soort voorgevoel ofzo. Sinds ik de positieve test in handen had, heb ik zo het gevoel dat het een jongetje wordt. Als ik ergens loop, kijk ik ook nog amper naar meisjes spullen. Ik loop gewoon gelijk naar de jongens spullen toe.

3 jaar geleden

Hier is de hoop stiekem op een meisje omdat we al een zoontje hebben maar een tweede jongen is ook prima. Maar ik was bij mijn eerste er echt van overtuigd dat het een meisje zou worden … dus ik had het heel erg mis

3 jaar geleden

Ik hoop op een jongen ☺️🙏🏻 had bij de vorige sterk een gevoel dat het een meisje was en dat klopte, en ben nu 99% dat het een jongen wordt. Droomde bij de vorige wel altijd over een jongetje, ondanks dat ik wist dat het een meisje werd. 😅

3 jaar geleden

Reactie op KirstenSam01

Ik hoop op een jongen ☺️🙏🏻 had bij de vorige sterk een gevoel dat het een ...
Heb je nu ook andere symptomen heb je het idee? Qua zwangerschap? Ik ben nu bijvoorbeeld mega misselijk met vlagen en totaal niet moe en bij mijn zoontje bijna niet misselijk en heel erg moe

3 jaar geleden

Ik droomde over een meisje m'n vorige zwangerschap. Zo vaak en het is ook uitgekomen. Nu droom ik over tweeling jongens 😳🙈

3 jaar geleden

Reactie op Yunalessica1984

Heb je nu ook andere symptomen heb je het idee? Qua zwangerschap? Ik ben nu ...
Ik heb nu dus wat jij met jouw zoontje had 🙊 Momenteel heb ik de randen van mijn gezicht puisten, heel erg moe, maar verder geen kwalen. Heb ook enkel zin in gezonde dingen als fruit en slaatjes, en krijg zo nu en dan eens een vreetbui maar dit valt eigenlijk super goed mee. Oh, en m’n borsten staan op springen. Bij m’n dochter, de vorige zwangerschap, at ik de hele tijd, alle ongezonde dingen nog het liefste, had ik last van elke zwangerschapskwaal, super misselijk continu,… Dus vind ze beide heel erg verschillend, dus denk echt dat deze een jongetje wordt. De meeste kwalen die ik hier lees over voorafgaande jongens zwangerschappen die heb ik nu. Beide zijn natuurlijk welkom, als de baby maar gezond is, maar stiekem zou ik deze keer wel graag een jongen hebben. ☺️

3 jaar geleden

Reactie op KirstenSam01

Ik heb nu dus wat jij met jouw zoontje had 🙊 Momenteel heb ik de randen v ...
Haha herkenbaar hoor. Eentje van elk is zo leuk. En ik vind mezelf ook wel een meisjesmama 😂 Ik had die symptomen juist bij een jongen. Bij mijn zoontje constant trek in chocolade en chipito chips. Nu vooral in bananen 😂😂😂 en nu misselijkheid met enorme vlagen. Wel bij beide aan het afvallen in het begin. Bij mijn zoontje ben ik 400 gram aangekomen in de hele zwangerschap. Ik woog bijna hetzelfde op week 41 als op week 4 😂 dus na de bevalling had ik echt een mega drop in gewicht. Hoop ik deze keer ook op want ik ben weer terug op hoe ik was voor de zwangerschap van mijn zoontje

3 jaar geleden

Haha herkenbaar hoor. Eentje van elk is zo leuk. En ik vind mezelf ook wel ...
Dat zou fijn zijn 🥲 ik was 30kg bijgekomen 🥲😂 blijf nu al wel even hangen op m’n gewicht dus ik duim 🤞🏻😅

3 jaar geleden

Reactie op KirstenSam01

Ik heb nu dus wat jij met jouw zoontje had 🙊 Momenteel heb ik de randen v ...
Oh, pikant eten, ik vergeet te zeggen dat op alles tabasco moet. 😇😅 normaal lust ik geen pikant eten 🙃 bij m’n dochter ook absoluut een hekel aan 😅

3 jaar geleden

Reactie op KirstenSam01

Oh, pikant eten, ik vergeet te zeggen dat op alles tabasco moet. 😇😅 norma ...
Ik hou dus normaal van pikant en wilde van de week zelfs mijn vlammetjes niet meer 😂 we zijn echt tegenovergesteld

3 jaar geleden

Ik hou dus normaal van pikant en wilde van de week zelfs mijn vlammetjes ni ...
Denk dat er een meisje bij jou zit aan te komen 😂 Tis en blijft natuurlijk een wilde gok, maar valt me op dat mijn meisjes trekken bij jou erg terug komen, en andersom idem. 😅😄

3 jaar geleden

Bij onze dochter veel buikpijn en moe. Niet misselijk. Veel zin in ongezonde dingen (zoet en hartig), vooral frikadellen en patat kon je me wakker voor maken. Nu alleen opgeblazen en moe, maar ook weer zin in ongezond, vooral hartig. Mijn gevoel zegt een jongen, al verloopt de zwangerschap vrijwel hetzelfde. Ik zou allebei heel erg leuk vinden 🩷🩵

3 jaar geleden

Reactie op KirstenSam01

Denk dat er een meisje bij jou zit aan te komen 😂 Tis en blijft natuurlijk ...
Ik ben na mijn miskraam al blij als deze blijft plakken maar zou wel perfect zijn. Kers op de taart

3 jaar geleden

Ik ben na mijn miskraam al blij als deze blijft plakken maar zou wel perfec ...
Oh, Ja das extra spannend nu… wij hebben onze vorige ook moeten afgeven, was er toen van overtuigd dat het een meisje was. Ben nu zo bezig met het geslacht en het genieten omdat ik me niet druk wil maken in de kans om er opnieuw eentje te moeten afgeven/ verliezen. Dus ik snap je gevoel 🙏🏻

3 jaar geleden

Ja ik heb het ook gedroomd!

3 jaar geleden

Ik heb het vannacht ook voor het eerst gedroomd! We kregen in mijn droom een jongen!

3 jaar geleden

I wish dat ik het geslacht droomde, heb elke nacht last van nachtmerries. en slapeloze nachten.. Iemand die dit herkent? Vorige zwangerschap sterk het gevoel gehad dat ik een jongen zou krijgen maar was toch een meisje! Nu juist sterk het gevoel dat ik in verwachting ben van een meisje. Ben benieuwd

3 jaar geleden

I wish dat ik het geslacht droomde, heb elke nacht last van nachtmerries. ...
Ja ik moet zeggen heb ook veel nachtmerries of rare dromen er tussen. Veel wakker om te plassen of last van me rug… Ben ook heel benieuwd 🥰

3 jaar geleden

I wish dat ik het geslacht droomde, heb elke nacht last van nachtmerries. ...
Ik droom ook veel intenser 😵‍💫 Wordt elke nacht 5 keer wakker omdat ik niet goed en diep in slaap val, en m’n dochter weet van de warmte, dus dat helpt ook echt niet 🙊 Wat bij mij de vorige keer wel hielp was echt bewust savonds ontspannen, geen sociale media etc, zien dat je blaas leeg is, en de moment dat je je draai niet meer goed vindt zo’n zwangerschapskussen halen. Ik had zo’n enorme grote u, helpt voor de borstvoeding, maar ook zalig om mee te slapen. Snap niet dat ze zeggen “geniet van je slaap zolang het nog kan” want de moment dat je zwanger bent stopt slapen ook al 😵‍💫😂🥲