25 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben gisteren bij de huisarts geweest voor hoofdpijn, blijkt migraine te zijn.

2 jaar geleden

Herkenbaar! Ik heb afgelopen 2/3 dagen ontzettend erg hoofdpijn gehad aan één kant, sinds vandaag minder tot bijna weg. Vooral als je dan naar voren bukt om iets te pakken of op te rapen.

2 jaar geleden

Hier ook! Eerst kreeg ik er pas eind vd dag last van, inmiddels word ik al wakker met hoofdpijn. Houdt bij mij al meer dan een week aan, paracetamol helpt vaker niet dan wel 😖 Dus als iemand nog tips heeft??

2 jaar geleden

Reactie op AmberrOliviaa

Ik ben gisteren bij de huisarts geweest voor hoofdpijn, blijkt migraine te ...
Hopelijk is het geen migraine. Ik zal dan echt niet meer weten wat je daaraan kan doen. Heb net wel de arts gebeld. Wordt mogen teruggebeld. Hopelijk krijg ik dan een oplossing of wat tips 😫

2 jaar geleden

Heb je toevallig je bloeddruk na laten kijken? Kan ook daarvan zijn namelijk. Hopelijk is het gewoon onschuldig

2 jaar geleden

Heb je toevallig je bloeddruk na laten kijken? Kan ook daarvan zijn namelij ...
2 weken terug is mijn bloeddruk nog opgemeten en die was toen gewoon goed.

2 jaar geleden

Herkenbaar… verloskundige gaf mij de tip voor een schouder-, nek-, rugmassage. Heb het geprobeerd, maar bij mij helaas geen effect. Wellicht voor jou het proberen waard

2 jaar geleden

Dat is spanningshoofdpijn Helpt paracetamol niet tegen🥲 Ik heb dat al jaaaaaren, het enige wat mij hielp was Excedrin maar dat mag je nu niet innemen volgens mij🥲🥲🥲

2 jaar geleden