14 Reacties

3 jaar geleden

Sorry, wat? En waarom zou je dat doen? Gewoon geduld hebben tot 13/14 weken

3 jaar geleden

Sorry, wat? En waarom zou je dat doen? Gewoon geduld hebben tot 13/14 weken ...
Waarom ik dat zou doen maakt toch helemaal niks uit? Ik stel hier een vraag. Als je er geen antwoord op hebt dan hoef je ook niet zo te reageren. Fijne avond.
Nee helaas geen verhalen of ervaring, persoonlijk wist ik ook helemaal niet dat dat kon😊

3 jaar geleden

Reactie op Somewhere_over_the_rainbow🌈

Nee helaas geen verhalen of ervaring, persoonlijk wist ik ook helemaal niet ...
Ik ook niet las t toevallig en was benieuwd 😌

Reactie op emis

Ik ook niet las t toevallig en was benieuwd 😌
Ik volg even 😁

3 jaar geleden

Ik volg ook!

3 jaar geleden

Hoe werkt zoiets ?🥰

3 jaar geleden

Ik geloof dat er wel spirituele tests zijn, met een hanger oid. Maar niet heel betrouwbaar.

3 jaar geleden

Reactie op lisasergio

Hoe werkt zoiets ?🥰
Ik heb gelezen dat dat dus met bloedtest gedaan wordt. In amerika england enz doen ze dat al lang weet niet of ze in Nederland dat hebben

3 jaar geleden

Reactie op emis

Ik heb gelezen dat dat dus met bloedtest gedaan wordt. In amerika england e ...
Ik weet dat ze dat in Amerika doen bij 9 weken zwangerschap. In die test word gekeken of ze Y chromosomen in je bloed kunnen vinden (dan heb je een jongetje). Hiervoor moet de bloedbaan van de embryo en die van jezelf wel verbonden zijn. Met 6 weken is dat volgens mij pas net tot stand gekomen, dus lijkt me erg vroeg voor deze test.

3 jaar geleden

Bij bol kan je die testen bestellen. Nu niet leverbaar maar daar staat denk ik wel vanaf wanneer je die test kan doen Bekijk Boy or Girl Gender Predictor ® Test op: https://www.bol.com/nl/p/boy-or-girl-gender-predictor-test/9200000102073858?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

3 jaar geleden

Bij bol kan je die testen bestellen. Nu niet leverbaar maar daar staat denk ...
Klopt zag ik maar die zijn al lang niet leverbaar

3 jaar geleden

Oh jammer. Heb het in t verleden daar besteld. Als ik nog wat tegenkom post ik wel wat ;-)

3 jaar geleden

Oh jammer. Heb het in t verleden daar besteld. Als ik nog wat tegenkom post ...
Yess graag!