Welke moeder kan mij uit de brand helpen? 馃槍
Ik wil graag een Engel Natur jasje kopen voor mijn dochter maar ik twijfel ontzettend over de maat.. Ze draagt nu maat 74 dus het zal logisch zijn dat je dan 74/80 koopt maar ik wil ook dat ze hem lang aan kan. Dus misschien dan toch 86/92 馃槄 Heeft iemand ervaring met deze jasjes?
Ik heb toevallig gisteren het jasje binnen gekregen, ook maat 74. Valt erg ruim! Dus m鈥檔 zoontje kan het deze herfst/winter sowieso aan en misschien komend voorjaar ook nog wel馃檪
Ik zou gewoon 74/80 kopen. Onze dochter draagt nu nog het jasje maat 62/68, terwijl ze kledingmaat 74 draagt en het past echt nog gemakkelijk, zelfs nog wat ruim. In 86/92 gaat ze denk ik 3 dubbel verzuipen馃槄
74/80 is prima ze vallen ruim en gaan dus ook lang mee. Onze oudste is van okt 2022 en heeft vorig jaar winter tot aan dat het echt te warm werd in mei dit jaar maat 74-80 aangehad en opzich pastte ze die nog steeds toen.
Zoontje heeft vanaf geboorte januari 50/56 gedragen en heb hem de afgelopen dagen ook nog aan getrokken puur omdat nog geen nieuwe in huis had. Die kreeg ik nog makkelijk aan alleen was die wat aan de korte kant maar voor de breedte viel het reuze mee zeker aangezien hij nu maat 74 heeft.
Ze vallen veelal op de grootste maat en zijn oversized qua model. Dus dat komt echt wel goed met maat 74/80.
Als het gaat om hoe de kleur in echt is. Ik heb de walnoot in 50/56 voor ons zoontje nog hangen en heb toevallig van t weekend de sand kleur cadeau gegeven aan mn nichtje met haar babyshower.
Als het gaat om hoe de kleur in echt is. Ik heb de walnoot in 50/56 voor on ...
Ondertussen heb ik de sand kleurige al in huis, mega snelle levering! En maat 74/80 zit inderdaad nog ruim dus verwacht dat ze hem heel lang aan kan. Heel blij mee 馃槏