19 Reacties
2 jaar geleden
Bij iedereen die ik ermee heb zien lopen zat het kindje er heel raar in, scheef met holle rug. Ik zou eerder een draagconsult doen en daar passen en kijken welk merk draagzak het meest fijn en ergonomisch voor jou en je kindje zit. Scheelt je misschien ook nog een hoop geld :)
2 jaar geleden
Wij zijn er super blij mee! Hebben hem voor onze dochter heel veel gebruikt en gaan hem nu bij ons tweede kindje ongetwijfeld ook weer veel gebruiken. Als ze nog erg klein zijn kun je hem verstellen en de bovenkant omklappen, zodat het hoofdje er alsnog boven uit komt. Op die manier kun je hem vanaf een week of 8 al gebruiken. Het is een behoorlijke investering, dus ik zou van te voren inderdaad wel ergens passen om te kijken of je hem prettig vindt.
2 jaar geleden
Ik vind m heel fijn, maar de eerste 2 maanden was ie zelfs in de kleinste stand niet heel goed. Ze zakte helemaal scheef, en als je niet uitkeek, piepte haar hoofdje er aan de zijkant bij je oksel steeds uit. (De ergobaby was in die fase beter, rekbare draagdoek het allerbeste.) Daarna nog zeker tot 1,5 jaar heeel veel gebruikt ❤️
2 jaar geleden
Vind het echt een top ding maar we hebben eerste 2/3 maanden denk ik een draagdoek gebruikt en toen dat te zwaar werd artipoppe aangeschaft en tot ruim 1 jaar gedragen, echt heel fijn! Vooral ook echt voor je eigen rug en schouders. Ik gebruik hem samen met een vriendin, die heeft hem nu en straks ik weer.
2 jaar geleden
Reactie op CCROES
Jaaaa, ik ga me toch maar oriënteren op een ergonomische (en modieuze 😂)
Ja ik schrok er echt een beetje van eigenlijk.
Ik kwam via dezelfde persoon die dit bericht deelde bij PureBabyLove dus ik wacht dat even af hoe die bevalt.
Hoor over Ergobaby ook goede verhalen, en Tula
Had toevallig een site gevonden met een top 10 (al is dat natuurlijk per persoon ook heus weer verschillend)
https://www.babyspullen-advies.nl/draagzak?gclid=EAIaIQobChMIt4_I1cTrgAMVeZKDBx2fNwLvEAAYAiAAEgI6ofD_BwE
2 jaar geleden
Ik heb meerdere artipoppe draagzakken (baby en toddler versie) en vind ze erg fijn, maar absoluut niet geschikt voor de eerste 2-3 maanden en vooruit dragen zou ik ook niet aanraden ivm niet ergonomisch zijn. Ik heb met m’n zoontje veel gedragen en die gaat nu nog steeds in de toddler versie op onze rug mee als we gaan wandelen waar de buggy niet geschikt is (is inmiddels 2 jaar). Vond het echt een uitkomst om je handen vrij te hebben maar zoals gezegd de eerste paar maanden zijn ze te klein en zakken ze erin weg met het gevaar op rebreathing. Ik heb daarom ook een draagdoek voor de eerste maanden voordat de draagzak past. Dat moet je dus wel echt willen, wil artipoppe überhaupt wat voor je zijn 😊
2 jaar geleden
Wij hebben er 1 en zijn er mega tevreden over :-) Inderdaad wel pas vanaf ze in maat 62/68 passen, maar ik draag onze zoon van 2 jaar er nog steeds in. Zolang je je kindje op de juiste manier in de draagzak doet is de zak wel ergonomisch. Het kan inderdaad ook verkeerd.. Ik heb nog een kortingscode van 50 euro, laat maar weten als je daar interesse in hebt :)