26 Reacties

4 maanden geleden

Ja Heerlijk Als je kan, zou ik nog even wachten want meestal is er in jan/feb korting

4 maanden geleden

We gaan over 2 weken al dus kan helaas niet te lang wachten haha maar er is nu al wel het een en ander aan korting gelukkig

4 maanden geleden

Reactie op DJBakker

We gaan over 2 weken al dus kan helaas niet te lang wachten haha maar er is ...
Ja sommige dingen zijn sowieso in de sale Het valt wel ruim

4 maanden geleden

Reactie op DJBakker

We gaan over 2 weken al dus kan helaas niet te lang wachten haha maar er is ...
En t komt uit Denemarken vandaan geleverd dus je moet idd wel tijdig bestellen. Dingetje om rekening mee te houden

4 maanden geleden

Jaa de rompers zijn lekker dik en warm. De leggings vind ik ook heel fijn. De bivakmuts hebben we van het merk Joha die is ook heel fijn om dat ze goed aansluiten.

4 maanden geleden

Reactie op Yikes

Ja sommige dingen zijn sowieso in de sale Het valt wel ruim
Voornamelijk breed of ook erg lang? Heb nu alles maat 80 in me winkelmandje staan zoontje was paar weken geleden. 74 cm

4 maanden geleden

Reactie op DJBakker

Voornamelijk breed of ook erg lang? Heb nu alles maat 80 in me winkelmandje ...
Lang! Maargoed je kunt mouwtjes en broekspijpjes omslaan natuurlijk! Zonde als t maar eventjes gedragen kan worden

4 maanden geleden

Ik heb voor mijn zoontje de rompers van Dilling, en hij heeft ook wat pyjamapakjes ervan. Ik vind ze erg fijn, lekker warme dikkere rompers voor in de winter. Hij heeft ook de bivakmuts, die heeft hij vaak op in de bakfiets en met wandelen, hij voelt eigenlijk altijd lekker warm.

4 maanden geleden

Reactie op DJBakker

Ik zal zo de rompers hier even opmeten voor je

4 maanden geleden

Reactie op linveha

Ik heb voor mijn zoontje de rompers van Dilling, en hij heeft ook wat pyja ...
Superfijn! En dat zijn gewoon die merinowollen? Valt de bivakmuts groot of klein? Ik zag dat je kan kiezen tussen 62/74 en 80/92

4 maanden geleden

Reactie op DJBakker

Ik zou 80 doen! Hier een meisje wat met maat 74 echt prima de 80 past. Iets ruim, maar niet veel te groot hoor

4 maanden geleden

Reactie op DJBakker

Superfijn! En dat zijn gewoon die merinowollen? Valt de bivakmuts groot of ...
Ja klopt de merinowollen, De maat 74 is ongeveer 39/40 cm in de lengte

4 maanden geleden

Reactie op Anoukenbaby

Ik zou 80 doen! Hier een meisje wat met maat 74 echt prima de 80 past. Iets ...
Ja zou ik ook doen Anders is t straks precies pas voor nu

4 maanden geleden

Hier ook blij met de aankoop. Heb rompers, truitje en legging. Rompers en truitje vind ik hier op maat vallen. Heb maat 86 genomen, legging valt wat groter in die maat.

4 maanden geleden

Wij gebruiken de pyjama's hiervan, die zijn heel fijn. Sindsdien voelt hij niet meer koud

4 maanden geleden

Reactie op DJBakker

Superfijn! En dat zijn gewoon die merinowollen? Valt de bivakmuts groot of ...
Ja de merino wollen. De bivakmuts valt ruim, ik heb de 80/92 zodat hij hem volgend jaar ook nog kan gebruiken. Maar ik had ook goed een maatje kleiner kunnen doen :) Van rompers heeft hij Maat 80 (3wkn geleden op het CB was hij 74cm lengte), en die zitten nog mooi ruim genoeg. De 74 rompers past hij ook nog, maar zitten wel strak. Ik zou voor de 80 gaan.

4 maanden geleden

Reactie op linveha

Ja de merino wollen. De bivakmuts valt ruim, ik heb de 80/92 zodat hij hem ...
Ik zit er idd ook aan te denken om de 80/92 te kopen idd zodat we hem volgend jaar ook kunnen gebruiken. Zit hij heel erg los of valt dat wel mee? Ik denk dan dat ik idd voor maat 80 ga! 86 verzuipt hij in denk ik haha en 74 zal al wel krap zijn

4 maanden geleden

Ik heb heel veel kleding van dilling. Ben er echt fan van. Het houd je kindje lekker warm en is eventueel ook als onderlaag te gebruiken. Houdt er wel rekening mee dat de maten erg groot vallen.

4 maanden geleden

Ik heb goeie ervaring met Dilling! Heb ook wolwasmiddel staan via pure baby Love die ik bij de dekens kocht. Gebruik deze ook voor de rompers van Dilling. Groter kopen kan altijd, de stof is zacht en dun dus makkelijk om te slaan. Heb ook rompers die in goede staat zijn via Vinted gekocht en ik ben nu bezig met het inkopen van een ander merk wollen kinderlleding; Lille Barn. Nederlands Merk. Stuur me een priveberichtje als je wat meer wil weten, ik zoek nog mensen die met korting willen testen maar wil hier niet ongeneerd reclame maken.

4 maanden geleden

Ik verkoop wat dilling rompers, als je interesse hebt, kan je mij een pb sturen! Ik ben ontzettend fan, maar helaas is ze hier eruit gegroeid!