26 Reacties

4 maanden geleden
Ik heb voor mijn zoontje de rompers van Dilling, en hij heeft ook wat pyjamapakjes ervan. Ik vind ze erg fijn, lekker warme dikkere rompers voor in de winter.
Hij heeft ook de bivakmuts, die heeft hij vaak op in de bakfiets en met wandelen, hij voelt eigenlijk altijd lekker warm.

4 maanden geleden
Reactie op DJBakker
Voornamelijk breed of ook erg lang? Heb nu alles maat 80 in me winkelmandje ...
Ik zou 80 doen! Hier een meisje wat met maat 74 echt prima de 80 past. Iets ruim, maar niet veel te groot hoor

4 maanden geleden
Hier ook blij met de aankoop. Heb rompers, truitje en legging. Rompers en truitje vind ik hier op maat vallen. Heb maat 86 genomen, legging valt wat groter in die maat.

4 maanden geleden
Wij gebruiken de pyjama's hiervan, die zijn heel fijn. Sindsdien voelt hij niet meer koud

4 maanden geleden
Reactie op DJBakker
Superfijn! En dat zijn gewoon die merinowollen? Valt de bivakmuts groot of ...
Ja de merino wollen. De bivakmuts valt ruim, ik heb de 80/92 zodat hij hem volgend jaar ook nog kan gebruiken. Maar ik had ook goed een maatje kleiner kunnen doen :)
Van rompers heeft hij Maat 80 (3wkn geleden op het CB was hij 74cm lengte), en die zitten nog mooi ruim genoeg. De 74 rompers past hij ook nog, maar zitten wel strak. Ik zou voor de 80 gaan.

4 maanden geleden
Reactie op linveha
Ja de merino wollen. De bivakmuts valt ruim, ik heb de 80/92 zodat hij hem ...
Ik zit er idd ook aan te denken om de 80/92 te kopen idd zodat we hem volgend jaar ook kunnen gebruiken. Zit hij heel erg los of valt dat wel mee?
Ik denk dan dat ik idd voor maat 80 ga! 86 verzuipt hij in denk ik haha en 74 zal al wel krap zijn

4 maanden geleden
Ik heb heel veel kleding van dilling. Ben er echt fan van. Het houd je kindje lekker warm en is eventueel ook als onderlaag te gebruiken. Houdt er wel rekening mee dat de maten erg groot vallen.

4 maanden geleden
Ik heb goeie ervaring met Dilling! Heb ook wolwasmiddel staan via pure baby Love die ik bij de dekens kocht. Gebruik deze ook voor de rompers van Dilling. Groter kopen kan altijd, de stof is zacht en dun dus makkelijk om te slaan. Heb ook rompers die in goede staat zijn via Vinted gekocht en ik ben nu bezig met het inkopen van een ander merk wollen kinderlleding; Lille Barn. Nederlands Merk. Stuur me een priveberichtje als je wat meer wil weten, ik zoek nog mensen die met korting willen testen maar wil hier niet ongeneerd reclame maken.