76 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb 'm ook net gehuurd. Hopelijk dan langere slaapjes overdag😇 Ik ben heel benieuwd

2 jaar geleden

Reactie op Anoukenbaby

Ik heb 'm ook net gehuurd. Hopelijk dan langere slaapjes overdag😇 Ik ben h ...
Ooh spannend! Ik heb het ook vandaag geregeld ☺️

2 jaar geleden

Ik hoor graag jullie ervaringen! Ik overweeg hem ook te huren voor slaapjes overdag

2 jaar geleden

Vandaag voor het eerst geprobeerd! Ik durf nog niet te vroeg te juichen, maar eerste keer lag ze er 1.5 uur in, tussendoor paar keer huilen en speen gegeven. En einde middag al 2 uur in diepe slaap 🫣. Ben heeeel benieuwd aankomende dagen.

2 jaar geleden

Reactie op Moowtje89

Vandaag voor het eerst geprobeerd! Ik durf nog niet te vroeg te juichen, ma ...
Ooh wat goed! Waar had jij 'm gehuurd? Hier is ie nog niet binnen 🫤

2 jaar geleden

Tip aan iedereen, moonboon heeft die besteld van alibaba. Je kan ze daar zelf samenstellen en een sample bestellen kost daar 2 keer minder dan op hun site! Heb een sample besteld en zelf samengesteld welke tripod welke motor welke wiegje matrasje etc. Ontvang hem binnen een maand;) heb €310 betaald met verzendkosten en volledig samengesteld zoals ik wil (heb duurdere onderdelen gekozen) je kan ook gewoon nog goedkoper samenstellen het is maar wat je zelf fijner vind. Hoop dat dit iemand heeft geholpen😊

2 jaar geleden

Reactie op Moowtje89

Vandaag voor het eerst geprobeerd! Ik durf nog niet te vroeg te juichen, ma ...
Wauw wat fijn! Houd ons op de hoogte als je wilt. Als het een succes is dan ga ik hem ook bestellen

2 jaar geleden

Hij is echt fantastisch!! Ik heb het huren geannuleerd, duurde indd veel te lang. Ik heb hem via marktplaats gekocht voor 475,00€. Zo goed als nieuw. Ik heb spijt dat ik hem nu pas met 12 weken heb gekocht… wat is dit een lifesaver. Eindelijk een goed slapend kind overdag én mijn handen vrij 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

2 jaar geleden

Reactie op Moowtje89

Hij is echt fantastisch!! Ik heb het huren geannuleerd, duurde indd veel te ...
Oh ik baal er echt van dat ik 'm heb gehuurd. Ze mailde of het oke was om hem met 5 werkdagen te verzenden. Akkoord op gegeven, nu mail dat het misschien langer duurt. Vet irritant. Ik wil een slapend kind haha🤣

2 jaar geleden

Reactie op Anoukenbaby

Oh ik baal er echt van dat ik 'm heb gehuurd. Ze mailde of het oke was om h ...
Ohh Tiny Library zeker ook heh?🙈 Toen er stond dat het minimaal 5 werkdagen ging duren was ik al bang voor het woordje ‘minimaal’ 😂 Dus ik dacht neee ik wil niet meer wachten haha. Maar goed nog even geduld en dan hoop ik dat je net zo blij wordt als wij 😍

2 jaar geleden

Reactie op Moowtje89

Ohh Tiny Library zeker ook heh?🙈 Toen er stond dat het minimaal 5 werkdage ...
Jaa ook Tiny Libary. Was er echt goed chagrijnig van vanmiddag, dus een beetje een boos mailtje gestuurd🙈 Maar nu kreeg ik net mail dat het verzonden is...

2 jaar geleden

Reactie op Anoukenbaby

Jaa ook Tiny Libary. Was er echt goed chagrijnig van vanmiddag, dus een bee ...
Ooh wat goed!! Dus dan heb je hem hopelijk morgen? 🤩 Ga zo voor je duimen dat het zo goed werkt. Alleen bij ons dus de 1e keer even wennen en beetje huilen. Daarna top.

2 jaar geleden

Reactie op Moowtje89

Ooh wat goed!! Dus dan heb je hem hopelijk morgen? 🤩 Ga zo voor je duimen ...
Ooh ik hoop het zo!

2 jaar geleden

Hebben jullie de motor erbij? Ik heb de moonboon binnen maar twijfel of ik een motor erbij zal bestellen of niet. Dacht eerst uitproberen zonder motor en zo nodig nog bestellen. Wat is jullie ervaring?

2 jaar geleden

Reactie op Nikki_K

Hebben jullie de motor erbij? Ik heb de moonboon binnen maar twijfel of ik ...
Domme vraag misschien, maar hoe werkt het dan zonder motor? Of dan is het alleen het effect van de geborgenheid van de hangmat?

2 jaar geleden

Reactie op Moowtje89

Domme vraag misschien, maar hoe werkt het dan zonder motor? Of dan is het a ...
Geborgenheid idd en je hebt wel die veer dus je kunt hem wel zelf laten bouncen totdat je kindje slaapt 😊

2 jaar geleden

Reactie op Nikki_K

Geborgenheid idd en je hebt wel die veer dus je kunt hem wel zelf laten bou ...
Aah ik snap het! Ik denk dat het bij onze kleine juist werkt dat ze door de motor blijft wiegen al die tijd en dus veel langer door kan slapen. Ze werd ergens tussendoor wel even wakker, maar ging gewoon weer slapen. Maar je kunt het natuurlijk altijd proberen 🤞🏻

2 jaar geleden

Reactie op Moowtje89

Aah ik snap het! Ik denk dat het bij onze kleine juist werkt dat ze door de ...
Ja precies dat was wat ik dacht en mocht het onvoldoende werken dan kan ik die motor altijd nog bestellen. Heb geen idee of hij het fijn vindt, ga hem morgen installeren 😊 hopelijk vindt hij het prettig!

2 jaar geleden

Reactie op Nikki_K

Ja precies dat was wat ik dacht en mocht het onvoldoende werken dan kan ik ...
Jaa precies! Ben heel benieuwd, hoop het ook 🙏🏻. Geeft ook echt rust in mijn hoofd moet ik zeggen.

2 jaar geleden

Zijn jullie niet bang dat ze gewend raken aan dat wiegen en niet anders meer willen? Hoe ga je dat doen als ze niet meer in die wieg passen..?